GIR OPP!!

x1xTingeling~

Glad i forumet
Nei, nå slår jeg av pc´en og tar en harrytur til sverige!
sjekker altinn når jeg kommer hjem igjen!

Møkka side :P

Uff ja.. Gir opp jeg også, kommer ingen vei.. God tur til Sverige [:D]

Jeg også....etter 8 min med lasting så klikket den!!!! argh! Tar meg en tur til byen på kaffibaren og chiller med en kopp kaffi og venninnesladder...(som sikkert kommer til å handle om altinn og selvangivelse)

Etter 1,5 time kom jeg endelig til innboksen og trykka på den satans selvangivelsen, da henger det seg IGJEN og jeg ble kastet ut[:@] 2 timer har gått for pokker[:@]

Gir opp jeg også!

[:@]

Har gidd opp jeg også :) Er vel ikke vist å sjekk for i kveld når ting har roet seg [:D]

God harry handele tur da [;)]

Gir opp jeg også.. kjører til verksted med bilen slik at han kan sette på nytt speil for meg.. så får jeg sjekke på ny når jeg kommer hjem[8D]

lurer på om det i det hele tatt er NOEN som kommer inn.. er jo få her inne som vet hva de har fått..
inn gjennom nåløye med verdens største ræv tydeligvis

ORIGINAL: **CogJ**

Står på vg at en må vente lenge! Alt krasjet!

kunne de ikke bare lagt alt ut kl 00.00 i natt som var da.. spart seg for mye da..

ORIGINAL: Rainbow Dash

lurer på om det i det hele tatt er NOEN som kommer inn.. er jo få her inne som vet hva de har fått..
inn gjennom nåløye med verdens største ræv tydeligvis

Jeg kom inn kl 08.01

Det er en veldig pågang, og derfor går det også litt tregt. På altinn jobber de nå på spreng for å få løst problemet,

Tviler ikkje på at dei egentlig sitter der og drikker kaffi mens di ler av alle oss som stresser med å komme inn!!
[8D]

ORIGINAL: Krristy

Det er en veldig pågang, og derfor går det også litt tregt. På altinn jobber de nå på spreng for å få løst problemet,

Tviler ikkje på at dei egentlig sitter der og drikker kaffi mens di ler av alle oss som stresser med å komme inn!!
[8D]

Sikkert..de kan jo bare sjekke sin egen i egne systemer så da koser de seg over oss andre tullinger[:'(][8D]

Gir opp jeg også.. får heller henge opp klesvaska, og henge dynene ut til lufting i det flotte vårværet..

Nå står denne teksten på Alltin.no:

På grunn av stor pågang er Altinn er for tiden utilgjengelig. Vi kommer med ny informasjon når situasjonen endrer seg. Vi beklager ulempene dette medfører.

Ja, da er der bare å gi opp inntil videre [8D]

kom plutselig opp:

Altinn er utilgjengelig

Altinn vil være utilgjengelig fra mandag 24. januar klokken 18.00 til tirsdag 25. januar klokken 08.00 på grunn av vedlikehold og utbedringer.

Vi beklager de ulempene nedetiden medfører.

(*fniiis*)

Back
Topp