Gir opp kroppen min...

Rosa/Blå?

Blir kjent med forumet
Ja i dag var jeg nok en gang igjen på Ahus....Nå har jaggu hcg`n min godt opp fra 32 til 81!!
Så nå har de konstantert med at jeg har xu(svangerskap utenfor livmoren)
og mulig liv i det som er i livmoren også....gud tenkte jeg hva skjer nå?
joda 3 leger var og snakka med meg og de snakka om operasjon allerede i dag, så nei sa dem til slutt.
de vil nå vente til mandag, skal komme inn fastende. ta ny blodprøve, så tar de stilling til om jeg skal operers, og hvordan evt noe sprøyte greier....mulig de også fjerner eggstokken min tross ex før og mye cyster.......alt er bare kaos føler jeg..
hvis jeg skulle få akutt vondt i helga er det rett inn og på operasjonsbordet,,,,godt jentungen er hos tanta si og at bf kommer snart. brått er alt snudd på hode igjen...

Nei så trist :( håper det ikke blir mer vondt på deg! Sender deg en god klem og ønsker deg lykke til videre!

Neimen kjære deg!!!!!! Håper bf kommer raskt hjem til deg!! Det må være vondt å sitte alene med dette. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal si! Håper de kan hjelpe deg så godt som overhode mulig! Skal sende deg mange tanker og gode vibber! Håper virkelig alt ordner seg til det beste for deg!

Stor klem!

Å kjære deg :( Klarer ikke annet enn å sende deg en klem <3
Må være grusomt å ha det så usikkert...

Tusen takk for gode ord og tanker.
Han er nok her om ikke så lenge, har møtt han litt på jobben i dag og sånn...men jeg trenger han kjenner jeg.
men har vært med venner i kveld så klarer meg jeg.
må bare være sterk og tenke positivt, ikke noe annet og gjøre....får heller ikke gjort noe annet heller.
skal jeg tenke det værste nå så blir jeg jo gal. men vi kommer nok oss igjennom dette, godt at foreldre og de nærmeste er varslet,

så håper jeg egentlig at ingen ting skjer føre mandag nå, skal inn mellom 8-9. først blodprøve så vente på svar på den, så får man ta ting som det kommer etter det

Dette hørtes helt grusomt ut :( Sender mange tanker din vei!

Sender deg en stoooor klem * her skulle det være en sånn klemme smily, men fant den ikke*

Ånei :-( Måte på uflaks! Sender en god klem, og mange gode tanker!

Huff jeg vet ikke helt hva jeg skal si, så jeg sender deg en god klem.

Back
Topp