Gir meg ikke helt / interiør

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
Trenger nye impulser, og siden jeg ikke fikk så veldig mange stuebilder i grå-stue-tråden min, vil jeg spørre om jeg kan få se stuene deres? (Også dere med andre farger). Er lei stuen min ;)

Klart du kan få se :-D

Vi har nettopp malt vår stue, og er ikke helt ferdig med å få opp bilder og sånn da men...

1436284900589.jpg
1436284947349.jpg
1436284961939.jpg
1436284985209.jpg
1436285042849.jpg

Se bort fra rotet på siste bilde, gadd ikke reise meg opp og rydde det vekk :-P

Tuuuuusen takk :) er det Marrakech på den ene veggen? Koselig rom du har! Ser ikke andres rot jeg ;)
Den lyse heter tudor og den mørke heter muskatnøtt ;-)

Mangler fortsatt noen store bilder på veggene. Må bare få tak i rammer først ;-)

Med tanke på at stua var gul fra før så ble det bra :-)

Den lyse heter tudor og den mørke heter muskatnøtt ;-)

Mangler fortsatt noen store bilder på veggene. Må bare få tak i rammer først ;-)

Med tanke på at stua var gul fra før så ble det bra :-)

Muskatt er sååå fin!!!! Bra valg. Gjør seg virkelig med litt maling :)

Her er stua vår. Ikke helt som jeg vil ha det enda, men det nærmer seg. Øverst på lista er å bytte ut svigers sin gamle veggseksjon med en fin sjenk og et vitrineskap på kjøkkenet.

ImageUploadedByBV Forum1436294439.377140.jpgImageUploadedByBV Forum1436294463.180303.jpgImageUploadedByBV Forum1436294479.664805.jpgImageUploadedByBV Forum1436294495.093258.jpg

På lang sikt skal vi også åpne opp til kjøkkenet, så da blir begge veggene i sofahjørnet borte :p
Planlegger å male stuebordet i sommer, det er så stygt og fullt av flekker/merker at jeg må bestandig ha duk på.

Kan jo legge til at det ikke er jeg som har valgt fargen på veggen. Den er litt vel gul for min smak, men det var lyst og greit, og siden vi skal rive og pusse opp etterhvert så orker vi ikke male det nå.

Last edited:
Her er stua vår. Ikke helt som jeg vil ha det enda, men det nærmer seg. Øverst på lista er å bytte ut svigers sin gamle veggseksjon med en fin sjenk og et vitrineskap på kjøkkenet.

Vis vedlegget 125237Vis vedlegget 125238Vis vedlegget 125239Vis vedlegget 125240

På lang sikt skal vi også åpne opp til kjøkkenet, så da blir begge veggene i sofahjørnet borte :p
Planlegger å male stuebordet i sommer, det er så stygt og fullt av flekker/merker at jeg må bestandig ha duk på.

Kan jo legge til at det ikke er jeg som har valgt fargen på veggen. Den er litt vel gul for min smak, men det var lyst og greit, og siden vi skal rive og pusse opp etterhvert så orker vi ikke male det nå.

Synes den så riktig så lun og koselig ut! Blir man noen gang helt ferdig eller helt fornøyd ? :p jeg finner hvertfall på noe nytt hele tiden. Mannen blir gal ;) gøy å ha noen prosjekter på gang!

Synes den så riktig så lun og koselig ut! Blir man noen gang helt ferdig eller helt fornøyd ? :p jeg finner hvertfall på noe nytt hele tiden. Mannen blir gal ;) gøy å ha noen prosjekter på gang!

Takk for det. :) Vi har bodd her i to år, men først i dag (!!!) har jeg fått hengt opp de hyllene over sofaen, så den veggen var naken fram til nå. Siden vi har leid og flyttet og ikke hatt mye penger har det liksom manglet på interiørfronten, har ikke hatt så mye møbler og de vi har er arvet eller billige og matcher ikke, og jeg mangler ærlig talt litt tiltak til å få gjort slike ting som jeg har tenkt å gjøre. :p Men litt etter litt har vi begynt å fått det fint i stua vår. :)

Takk for det. :) Vi har bodd her i to år, men først i dag (!!!) har jeg fått hengt opp de hyllene over sofaen, så den veggen var naken fram til nå. Siden vi har leid og flyttet og ikke hatt mye penger har det liksom manglet på interiørfronten, har ikke hatt så mye møbler og de vi har er arvet eller billige og matcher ikke, og jeg mangler ærlig talt litt tiltak til å få gjort slike ting som jeg har tenkt å gjøre. :p Men litt etter litt har vi begynt å fått det fint i stua vår. :)

Man kan ikke få det som man vil over natten :) man må regne med å spare og ønske seg. Sunt det :) koselig når man får opp hyller og bilder :) elsket det fine mintfargede bordet mellom stolene.

Man kan ikke få det som man vil over natten :) man må regne med å spare og ønske seg. Sunt det :) koselig når man får opp hyller og bilder :) elsket det fine mintfargede bordet mellom stolene.

Det er jeg utrolig glad i selv. Jeg malte det i fjor, før det var det burgunderrødt, og det har det egentlig vært så lenge jeg kan huske. Jeg har hatt det på mitt rom siden jeg var lita, og før var det mamma sitt. Hun malte det rosa da hun var tenåring, og før det igjen var det brunt og sto i stua hos mormor og morfar. Ser litt hjemmelaget ut, men ingen vet hvor det kom fra. :p

Syns det med hyller og bilder er veldig vanskelig da. Soverommet vårt er nyoppusset, men jeg har ikke hengt opp en eneste ting på veggene. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre der inne. :S

Litt rot må gå bra ;)

Vedlegg

• 1436352114866.jpg
    1436352114866.jpg
    54,2 KB · Visninger: 83
  • 1436352125650.jpg
    1436352125650.jpg
    52,8 KB · Visninger: 83
  • 1436352139673.jpg
    1436352139673.jpg
    46,7 KB · Visninger: 82
Trenger nye impulser, og siden jeg ikke fikk så veldig mange stuebilder i grå-stue-tråden min, vil jeg spørre om jeg kan få se stuene deres? (Også dere med andre farger). Er lei stuen min ;)

Gå inn på finn og klikk på hus og leiligheter også, der finner du sikkert mange stuer ;)

Back
Topp