Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart du kan få se :-D
Vi har nettopp malt vår stue, og er ikke helt ferdig med å få opp bilder og sånn da men...
Vis vedlegget 125209
Vis vedlegget 125210
Vis vedlegget 125211
Vis vedlegget 125212
Vis vedlegget 125213
Se bort fra rotet på siste bilde, gadd ikke reise meg opp og rydde det vekk![]()
Den lyse heter tudor og den mørke heter muskatnøtt ;-)Tuuuuusen takker det Marrakech på den ene veggen? Koselig rom du har! Ser ikke andres rot jeg
![]()
Den lyse heter tudor og den mørke heter muskatnøtt ;-)
Mangler fortsatt noen store bilder på veggene. Må bare få tak i rammer først ;-)
Med tanke på at stua var gul fra før så ble det bra![]()

Her er stua vår. Ikke helt som jeg vil ha det enda, men det nærmer seg. Øverst på lista er å bytte ut svigers sin gamle veggseksjon med en fin sjenk og et vitrineskap på kjøkkenet.
Vis vedlegget 125237Vis vedlegget 125238Vis vedlegget 125239Vis vedlegget 125240
På lang sikt skal vi også åpne opp til kjøkkenet, så da blir begge veggene i sofahjørnet borte
Planlegger å male stuebordet i sommer, det er så stygt og fullt av flekker/merker at jeg må bestandig ha duk på.
Kan jo legge til at det ikke er jeg som har valgt fargen på veggen. Den er litt vel gul for min smak, men det var lyst og greit, og siden vi skal rive og pusse opp etterhvert så orker vi ikke male det nå.
No worries. Må bare rydde bordet førdt. Og orker okke nåTakk!!![]()
No worries. Må bare rydde bordet førdt. Og orker okke nå![]()
Haha. Her er der glass, sjokolade trekk og diverse ledninger ect. Ilke så ille, menHihi her er bordet dekket av chips, dip, kjeks og alt annet som ikke er lov midt i ukenspontan filmkveld.
Synes den så riktig så lun og koselig ut! Blir man noen gang helt ferdig eller helt fornøyd ?jeg finner hvertfall på noe nytt hele tiden. Mannen blir gal
gøy å ha noen prosjekter på gang!
Takk for det.Vi har bodd her i to år, men først i dag (!!!) har jeg fått hengt opp de hyllene over sofaen, så den veggen var naken fram til nå. Siden vi har leid og flyttet og ikke hatt mye penger har det liksom manglet på interiørfronten, har ikke hatt så mye møbler og de vi har er arvet eller billige og matcher ikke, og jeg mangler ærlig talt litt tiltak til å få gjort slike ting som jeg har tenkt å gjøre.
Men litt etter litt har vi begynt å fått det fint i stua vår.
![]()
Man kan ikke få det som man vil over nattenman må regne med å spare og ønske seg. Sunt det
koselig når man får opp hyller og bilder
elsket det fine mintfargede bordet mellom stolene.
Trenger nye impulser, og siden jeg ikke fikk så veldig mange stuebilder i grå-stue-tråden min, vil jeg spørre om jeg kan få se stuene deres? (Også dere med andre farger). Er lei stuen min![]()
Mulig å få nærbilde av gardinene?Litt rot må gå bra![]()