Gir litt opp nå jeg,

Smurfine79

Betatt av forumet
Jeg tror det går galt , jeg er ikke vant med blødninger og dette gjør bare at jeg blir redd.
Hører jo om de som har mistet denne uken også selv om det er sjelden....

Det har ikke kommet mer blod, men jeg har svake mensmurringer da :(

Det er helt normalt å ha mensmurringer som gravid, det er livmoren som strekker seg. Blødnigene er ikke noe å være redd for når det var bare litt, spesielt etter sex, og det har stoppet. tror det er bare å prøve å slappe av og ikke la angsten ta helt overhånd, for det er det ingen grunn til om man klarer å tenke rasjonelt. :)

Prøver å tenke rasjonelt men det er ikke lett, klarte ikke å stå opp før 1 i dag, sliten av alle følelser og tanker :(

Kanskje murringene kommer av at du er engstelig? Jeg blir i alle fall sånn om jeg blir engstelig eller sint. Hadde en episose der jeg fyre meg opp og fikk skikkelig murringer...så ble jeg veldig engstelig og det ble bare værre og værre. Trodde jeg skulle miste... Men det gikk veldig fint :)

Jeg vet ikke, det eneste jeg vet er at jeg ikke kan gjøre noe fra eller til, så uansett så er det ikke noe vits å haste til ul eller lege

Kanskje du skal bestille deg en time hos jordmor eller fastlege? Jeg var veldig bekymret frem til uke 10, og fikk jordmortime omtrent på dagen fordi jeg sleit med å slappe av og knytte meg til de i magen. Er ikke noe jordmor kan gjøre, men å prate litt om angsten for å miste og sannsynlighet og sånn hjalp godt.

Murringer er helt vanlig i en graviditet da livmor vokser mye og strekker seg :-) Alt er nok helt fint

Kanskje du skal bestille deg en time hos jordmor eller fastlege? Jeg var veldig bekymret frem til uke 10, og fikk jordmortime omtrent på dagen fordi jeg sleit med å slappe av og knytte meg til de i magen. Er ikke noe jordmor kan gjøre, men å prate litt om angsten for å miste og sannsynlighet og sånn hjalp godt.
Fastlege er reist på ferie og jordmortime har jeg 24 august tror ikke de har noe ledig før da

Jeg har hatt sånne murringer siden ca uke 2. Er 12+4 (eller13+6) og har det fortsatt en gang i blant, spesielt under og etter sex. Er ikke engstelig i det hele tatt da lege og gyn og Internett sier at det er helt normalt :) Slapp av ;) !

Jeg har hatt sånne murringer siden ca uke 2. Er 12+4 (eller13+6) og har det fortsatt en gang i blant, spesielt under og etter sex. Er ikke engstelig i det hele tatt da lege og gyn og Internett sier at det er helt normalt :) Slapp av ;) !
Har du hatt blødning da? Jeg prøver å slappe av, for det er jo tross alt ikke noe jeg kan gjøre fra eller til.

Har hatt blødninger (etter sex), og murringer og vondt i lysken har jeg daglig. Noen dager verre enn andre.
Som de andre sier, og ta det fra en sin har mistet etter uke 12 - Hvis det er en SA hadde du IKKE vært i tvil. Det er grusomt vondt så seint, og man blør voldsomt og masse.

Har du hatt blødning da? Jeg prøver å slappe av, for det er jo tross alt ikke noe jeg kan gjøre fra eller til.
Ikke hatt blødning, men jeg har forventet det etter sex med kjæresten siden det visst er så vanlig.. Kommer vel kanskje snart og da blir jeg vel like livredd som deg, men om jeg har skjønt det riktig så er det ikke farlig så lenge du ikke har kjempesmerter samtidig!

Back
Topp