Bizarre
Glad i forumet
Noah har den siste tiden blitt mye grinete på dagtid igjen, og er vanskelig å legge for duppene sine på dagen (han har hatt en lang periode der han stort sett har vert blid og fornøyd og sover godt).
Han har nå 3dupper hver dag, men våkner som regel etter 30min hver gang.
Jeg synest dette blir for lite da han ofte er sur kort tid etter at han blir tatt opp.
Men....over til poenget :P
Jeg har prøvd å gi mer mat for å se om han blir mer fornøyd og sover bedre da (begynte idag, så litt tidlig å si om det virker ennå), og dagene ser nå slik ut:
07.00 - 200ml mme
10.00 - 150ml grøt + 70ml mme (litt sviskemos)
13.00 - Et beger fruktmos + 100ml mme
16.00 - Et helt middagsglass + 70ml mme
18.00 - 150ml grøt + 70ml mme og litt sviskemos
Jeg synest det høres MYE ut, men han spiser jo opp og gulper ikke etterpå så da ser det ut til at han trenger det.
Vil jo gjerne at han skal bli mett og fornøyd, men vil ikke overfore han heller!
Hvor mye gir dere de små (Noah er 6,5 måneder)??
Han har nå 3dupper hver dag, men våkner som regel etter 30min hver gang.
Jeg synest dette blir for lite da han ofte er sur kort tid etter at han blir tatt opp.
Men....over til poenget :P
Jeg har prøvd å gi mer mat for å se om han blir mer fornøyd og sover bedre da (begynte idag, så litt tidlig å si om det virker ennå), og dagene ser nå slik ut:
07.00 - 200ml mme
10.00 - 150ml grøt + 70ml mme (litt sviskemos)
13.00 - Et beger fruktmos + 100ml mme
16.00 - Et helt middagsglass + 70ml mme
18.00 - 150ml grøt + 70ml mme og litt sviskemos
Jeg synest det høres MYE ut, men han spiser jo opp og gulper ikke etterpå så da ser det ut til at han trenger det.
Vil jo gjerne at han skal bli mett og fornøyd, men vil ikke overfore han heller!
Hvor mye gir dere de små (Noah er 6,5 måneder)??