Gir du penger/gaver til veldedighet?

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Hvilken veldedighet, og når på året?
Noen bruker å gi bare til påske og jul :)

Last edited by a moderator:
Gir ofte ting til Flykninghelseteamet (klær å leker), Har drevet å gitt mat til Hjelp meg hjelp andre, å dere Gi en middag i julen :)

Så lenge jeg har noen ekstra kroner på kontoen så har jeg mulighet til å hjelpe noen andre :)

Gir bort klær når vi har noe ekstra, er medlem av kreftforeningen og ellers gir vi når vi brenner for noe[emoji4]

Gir ofte ting til Flykninghelseteamet (klær å leker), Har drevet å gitt mat til Hjelp meg hjelp andre, å dere Gi en middag i julen :)

Så lenge jeg har noen ekstra kroner på kontoen så har jeg mulighet til å hjelpe noen andre :)

Så fint å se at det er flere som gir til Flykninghelseteamet :Heartred

Gir ikke i form av penger, men sender en del klær fra barna til flyktningshjelpen.. det ligger noen tusen i de klærne

Fast til UNICEF hver mnd pluss ekstra v enkelte anledninger som dukker opp. Ellers leveres brukte klær til ulike containere eller formål som dukker opp [emoji5]

SOS barnebyer hver mnd [emoji4] går til en hel barneby i Haiti.

1200 kr/året til unicef

Jeg gir så lenge jeg ikke må oppi noe informasjon om meg selv :)

Gir til Frelsesarmeen rundt jul, til KG-aksjonen og bøssebærere til f.eks TV-aksjonen :)

Planfadder, om det teller..? Blir hver mnd.
Gir i blant til andre organisasjoner, men ikke fast.

Gir bort en del klær. Har donert til kreftforeningen noen ganger, men gir ikke noe fast

Fadder i Plan.
Og så gir jeg når jeg har til ei eldre rumensk dame som sitter ved Lysaker stasjon. Hun er alltid så blid og hilser, og vil gjerne dele av om hun selv har noe hun sitter og spiser på :)

Så gode dere er :)

Jeg gir ikke penger, men mat, leker å klær :)

Litt penger her og der, klær eller ting vi trenger til lokale organisasjoner som hjelper videre, både til flyktninger og/eller fattige familier. Ordentlige ting, ikke slitte klær-de gir vi til Fretex som resirkulerer tekstilene. Har det godt selv og vil gjerne bidra til at noen andre får litt som de trenger.

Har fadderbarn,og gir hver mnd til amnesty og leger uten grenser.
Og selvfølgelig hver gang noen ringer på døra. Gir også vekk klær og ting til bruktbutikken her - det går rett videre til nytilflytta flyktninger :)

Her går det hver måned til sos barnebyer. Har også reist til afrika og besøkt sos barnebyer der og hadde med masse klær og leker til barna som bodde der.

Gir til bøssebærere og gir penger i jula til kirkens bymisjon som serverer julemat og kaffe til rusavhengige.

Back
Topp