Gir du bort ting?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Litt gamle ting feks.
Nå skulle pjokken bytte skole sekk siden 1 klasse sekken blir litt liten i 3 :) den gav jeg bort selv om den nesten ikke så brukt ut.. Men ser det er mange som selger de..

Prøver du å gi litt eller foretrekker du å få en liten sum for ting? :)

Tenker mest på småting :) som feks en sekk, puter ol

Gir bort. Selger det som er ubrukt/lite og pent brukt, eller kostet mye nytt (såfremt det ser fint ut).. :)

Gor bort noe, selger noe:)

Gir bort.

Gir bort alle klær vi ikke trenger til hjelpeorganisasjon. Andre ting (pynt, møbler ol.) gir vi til frivillighetsentralen i bygda. Selger svært lite.... Kommer bare på 2 barnevogner for mange år siden.

Gir bort tøy og sånn i all hovedsak. Selger møbler og større ting.

Gir bort fint brukte sko og klær jeg ikke trenger til hjelpegrupper :)

Gir bort ja. Det viktigste for meg er å få det ut av huset så det ikke blir rot. Barnevogn har jeg gitt til en alenemor og en annen til Amathea.

Gir bort og selger noe. helst ting som kostet en del jeg selger som ikke er blitt mye brukt

Noe blir solgt. Mye blir gitt bort.
Type vogn, reiseseng og dyre leker og bilstol blir solgt.
Type klær, billigere type leker og sengetøy for små dyner og uteklær blir gitt bort. Enten til familie eller venner som trenger eller sendt til Kongo :)

Gir ofte bort. Noen ganger bare fordi det går fortere enn å selge, noen ganger fordi vi kjenner noen vi vil arve tingene videre til.

Jeg selger det jeg kan, gir bort det som enten er så slitt at det ikke kan selges, eller jeg ikke får solgt.

Back
Topp