Emba_Larsen
Forumet er livet
jeg har ikke gjort det, og er nå faktisk litt gla for det[8|]
http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=189230
http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=189230
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bruble
Jeg er ikke en slem mamma som tvinger i ungene dette illeluktende-og smakende produktet!
ORIGINAL: lillefixen
Jeg gir Jonas tran hver kveld, betyr det at jeg er en slem mamma??
Jeg er ikke en slem mamma som tvinger i ungene dette illeluktende-og smakende produktet!
Herregud, nå kjenner jeg at jeg blir provosert!
Det går ikke an å ordlegge seg på den måten der!
Dette med beinskjørhet gjelder dessuten tran produsert før 2001.
Jeg har lest at de langkjedede fettsyrene i tran gir bedre konsentrasjonsevne, minsker risikoen for depresjoner og vi VET jo at det er gunstig for hjertet. Ettersom vi har både hjertesykdom og depresjoner i slekten så gjør jeg hva jeg kan for å forebygge dette hos Jonas. Jeg er med andre ord IKKE en slem mamma, tvert i mot, jeg gjør alt jeg kan for at gutten min skal ha det best mulig.
Beklager hvis jeg virker krass nå, ble bare litt provosert.... [:'(]
Herregud, nå kjenner jeg at jeg blir provosert!
Det går ikke an å ordlegge seg på den måten der!
Dette med beinskjørhet gjelder dessuten tran produsert før 2001.
Jeg har lest at de langkjedede fettsyrene i tran gir bedre konsentrasjonsevne, minsker risikoen for depresjoner og vi VET jo at det er gunstig for hjertet. Ettersom vi har både hjertesykdom og depresjoner i slekten så gjør jeg hva jeg kan for å forebygge dette hos Jonas. Jeg er med andre ord IKKE en slem mamma, tvert i mot, jeg gjør alt jeg kan for at gutten min skal ha det best mulig.
Beklager hvis jeg virker krass nå, ble bare litt provosert.... [:'(]
Var ikke sånn ment fixen!! Skrev det med en spøk i stemmen... Har prøvd å gi tran med det ender meg sure gulp og mye hyl, så jeg ga opp.
ikke ta det ille opp!