Gir du barnet ditt middagsglass?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
Lager hjemmelaget, foretrekker å gjøre det selv. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer til å gjøre begge deler :) Hjemmelaget er alltid best men glass er ikke dårlige alternativ heller.

Laget maten selv til snuppa. Men hente at hun fikk middagsglass hvis vi var ett sted og hun begynte å bli sulten.

Taster fra Appen <3

Absolutt ikke. Jeg er ikke en bedre mor fordi jeg velger og lage maten selv, men jeg er overbevist om at jeg er en mor som gir barna et bedre ernæringsmessig utgangspunkt enn om jeg hadde gitt ferdigmat.

Gav på glass for det meste ja. Prøvde å lagr en del selv men hun likte ikke maten jeg lagde.

Han ville ikke ha hjemmelaget, så her har vi bare gitt glass :) Nå får han litt mer av samme middag som oss :)

Mine har fått både glass og hjemmelaget :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg lager stortsett hjemmelaget mat til mini. Det er mye mer smak i hjemmelaget middag, enn glassene. Er vi på farten eller på feire og jeg ikke har med hjemmelagt kjøper vi glassmiddag..

Har gjort begge deler, sparte mye penger på å lage selv! Prøvde denne gangen og men gav opp etter tre mnd ca, hun nekta å spise noe hjemmelaga uansett.

Nå er hun 14 mnd og er en stund siden forrige glass... Hun spiser det samme som oss. Hvis vi skal ha noe annet eller spise etter hun har lagt seg, planlegger vi slik at hun kan få rester den dagen... Brukte mye glass før.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Kanskje fordi det er en gammel tråd? :)

Pokker da!!! Hvorfor driver noen å drar opp gamle tråder??? La ikke merke til det før jeg hadde svart!

♡Jente 05.07.2013♡

Pokker da!!! Hvorfor driver noen å drar opp gamle tråder??? La ikke merke til det før jeg hadde svart!

♡Jente 05.07.2013♡
Aner ikke jeg heller, men det er jo egentlig ingen vits i det. Starter en å svare, så er det mange som svarer uten å se på de første innleggene :/

Aner ikke jeg heller, men det er jo egentlig ingen vits i det. Starter en å svare, så er det mange som svarer uten å se på de første innleggene :/

Nettopp! Jeg har sendt pm til tamara om det.

***GAMMEL TRÅD, IKKE SVAR****

♡Jente 05.07.2013♡

Back
Topp