Gir du barna dine tran?

Sara: har aldri prøvd vanlige sprøyter, så det vet jeg ikke. Men føler selv den er veldig lett å bruke, kjempe lett å skylle den i vann som har blitt ca 60grader etter oppkok :) kan også vaskes på 60 grader i marskin.
 
Skal vurdere å prøve en sånn, kanskje

Nå har jeg blitt enig med helsesøster om at vi gir d dråper nå siden hun er en gulper. Vi gir tran i forbindelse med bad innimellom for å se om det går bedre. Det er ikke å få det inn som er problemet vårt, men altså det at hun gulper hele døgnet

Storesøster fikk også dråper en stund pga gulp, men tran senere. Satser på det med denne også.
 
hun er 7 mnd, begynte med tran da hun var 4 uker.. det var full nekt.. hun latet som hun svelgte før hun spyttet det rett ut når jeg var fornøyd med egen traninnsats. Etter uker med prøving to ganger daglig (delte opp dosen i to mindre doser) var jeg dritlei evig tralukt og ødelagte klær av flekkene. Vi gir d-vitaminer istedet :)
 
Glemmer det noen dager, men stort sett. De dagene han gulper mye får han heller D-dråper. Jeg tar tran så omega får han uansett i mm.
 
Back
Topp