gir dere vann?

Frøken Fjong

Glad i forumet
gir dere vann til deres små? vet at man bør gi vann dersom de får grøt og sånn..men bør de få vann når man fullammer? eveltuelt hvor mye?

Tror ikke de har behov for vann når man fullammer[8|] Men er jo greit å vende dem til vann kanskje?! Jeg gir når han får grøt og litt innimellom,han er flaskebarn da..

ORIGINAL: Mayen82

nei, når ho får grøt, "svelger ho ned" med melk...

Slik gjøres det her i huset også [;)]

vi har gitt vann fra ca 3 mnd...men er delte meninger om diebarn har behov for det....jeg velger å tro at det er lurt å venne de til det tidligst mulig.

Hanne vil ikke ha vann fra flaske, det blir visst "feil" virker det som. Men hun får vann fra kopp avogtil[:)]

ORIGINAL: Bamse

Slik gjøres det her i huset også [;)]

her og[:)]

Jeg prøvde å gi han vann på flaske en gang for å begynne å venne han til det, men han bare brakk seg, hehe. Har ikke prøvd vann siden, men han ble lettere iforbindelse med amming, flaska var ikke like attraktiv lenger kan du si, hehe.

ORIGINAL: Birdie

Hanne vil ikke ha vann fra flaske, det blir visst "feil" virker det som. Men hun får vann fra kopp avogtil[:)]

samme her. Nate er ikke så glad i vann, da, men akkurat derfor synes jeg det er viktig å motivere til vanndrikking!

Leon har fått litt vann av flaske, og han liker det. Men etter at han har spist grøt pleier han å få mme.

samme her. Har ikke prøvd vann ennå

Her drikkes det vann litt inni mellom måltidene [:)] Drikker det, men får litt rart utrykk hver gang ho tar ei pause, he he, så er vel ikke favoritten, men det kommer seg![;)] Godt å forberede ho litt på vanndrikking nå før sommeren også, kommer til å trenge mye væske da, og er vel ikke like gunstig å kjøre på med mme til stadighet heller..

Back
Topp