Gir dere tran?

Her gis det bare D-dråper

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor kjøper du d dråper? Jenta her spytter ut all tran så har gitt opp.

Forsøkt med tran, men lukta sitter så i! Så har gått over til D-dråper. Kjøpt på apoteket :)

Kva er d dråpar egentlig?

Skal begynne nå. Gir med en teskje i munnen og håper han smatter det i seg :-p går over til d-vitamin om det ikke funker.

Sendt fra mobilen.

Her blir det ingen av delene... Alt kommer i retur. Storesøster ville heller ikke ha. Spiser fisk i plenti så da jevner det seg ut

Går for tran, skal begynne så fort vi klarer å huske å kjøpe det:) Satser på liten sprøyte i munnen i starten, så får vi krysse fingrene for at det ikke kommer i retur!

Med storebror pleide jg å tilsette tran i litt av melka han drakk opp uten merke til noe smak. Har ikke begynt med noe enda. Har både tran og d-vitamin som jg fikk av hs.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gir tran. Putter i melka når han får flaske på kvelden.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Husker vi hadde noen sprøyter til storesøster. EasyTran heter den og fåes kjøpt på apoteket. Den er lang og tynn i formen, så derfor helt super å gi tran osv. med for du får den liksom forbi tungen til babyen og det blir ikke så lett for han/hun å spytte det ut. Storesøster her tålte ikke tran, så sprøytene ble mest brukt til å gi fenikkelte med. Så helt supre til flere forbruk :)

Her har vi ikke begynt å gi tran enda. Kvier meg litt fordi storesøster hadde så stor reaksjon på det. Hun tålte det så absolutt ikke! Knall grønne (og da mener jeg KNALL grønne) bleier, magevondt og konstant hyling i dagesvis!
Så her går det i d-dråper foreløpig, så får vi se om jeg tør å prøve tran etterhvert. Gir d-dråper på skje.

Jeg kjøpte tran i går, det var ikke så vellykket....kom rett opp igjen:p:) Jeg syns ikke det er så rart jeg da, haha...jeg smakte på det selv i morges og det var like før brødskivene med nugatti kom opp igjen:p:D Så må kjøpe d dråper ja....haha;)

Ja, min får 5 ml i 30 ml melk på morgenen :) Går så bra at, suger det i seg ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her fungerer tran kjempebra. Bruker easy tran når jeg gir. Storebror på 2 elsker tran :-)

Eg hære ikkje tran sjøl.... Prøvde te eldste og det funka heller dårlig... Så vi har holdt oss tel d-vitamin dråper!
Orke ikkje prøve tran te lille engang sia ho e en gulpe unge og da blir det trangugg over alle klær :/
Ska starte me dråper i dag da ho e 4 uke :)

Vi må ta en avgjørelse på om det blir tran eller d-dråper. Lillesøster er som sin storesøster en gulpeunge. Vi ga tran til storesøster og vi ødela utrolig mange klær pga det, så vurdere d-dråper. Samtidig ønsker jeg å gi tran pga omega 3. Det er ikke alltid jeg får i meg fet fisk og da er det jo leit om det blir nok omega 3 til den lille :-/

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp