Gir dere smokken når baby griner om natten

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Når du våkner av at baby smågriner- prøver du å gi smokken før du gir han / hun mat for å se om han roer seg?
Jeg gjør d av og til og da sovner han igjen, får litt dårlig samvittighet å lurer på om dette e greit? Han våkner som regel etter et par timer med smokk og da griner han å får mat.. Tanker? Gjør dere det?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jepp,gjør det ofte..og funker som regel ;) kjenner og på det med samvittigheten,men foreløpig gjør jeg det sånn,så få vi se hva kontroll hos hs neste uke sier..hehe..

Jepp,gjør det ofte..og funker som regel ;) kjenner og på det med samvittigheten,men foreløpig gjør jeg det sånn,så få vi se hva kontroll hos hs neste uke sier..hehe..
Bra det ikke bare er meg !;-) håper det er greit å gjøre det sånn. :p

Jeg og gjør det. Tenker at hvis man vet de legger på seg bra så er det vel lov?
Ja du har vel rett i det ! :) de hadde vel ikke sluttet å grine når de fikk smokken om de var ordentlig sulten heller ?

Jeg prøver støtt og stadig.. Funker sjelden :p er hun sulten, så spytter hun smokken ut etter få minutter.. Tror ikke det gjør noe, så lenge de legger godt på seg :)

Har faktisk aldri prøvd, da han ikke tar sutt veldig godt. Med forrigemann tok det litt lengre tid før jeg prøvde dette, kanskje ved 4-5 mnd alder. Jeg har babyslynge til lillebror, så jeg prøver å gynge han for å se om han av og til kan sove litt til.

Har ikke prøvd jeg:P :) Vet ikke om det går heller, tviler i grunn...er denne karen sulten,så er det kun pupp som teller altså;)

Når du våkner av at baby smågriner- prøver du å gi smokken før du gir han / hun mat for å se om han roer seg?
Jeg gjør d av og til og da sovner han igjen, får litt dårlig samvittighet å lurer på om dette e greit? Han våkner som regel etter et par timer med smokk og da griner han å får mat.. Tanker? Gjør dere det?

Jeg gjør akkurat det samme, og hun legger nå jevnt på seg, men er 7 uker da. Har funnet ut at hun legger seg for natten, våkner litt utpå natten og da roer seg når sutten kommer og så sover i et par timer til. Når hun da våkner igjen duger ikke sutten, da er det mat som skal til. Vi har på denne måten kommer inn i en fin natt-rytme :) så "morsomt" å lese om den dårlige samvittigheten, for akkurat sånn var det her også, jeg lurte på om jeg var en dårlig mor og fikk dårlig samvittighet :) men nå er det altså en fin rutine her. Og heromnatten var hun virkelig sulten, og da roet hun seg ikke med sutten, så da ble det mat. Så jeg beroliger meg med at hun vet å so ifra :) lykke til hos hs!

bruker smokken så lenge det går... er det mat blir gråten litt anderledes også.

Bruker smokken om natten ja. Merker fort om han er sulten, da duger ikke smokken for han ;)

Bruker smokken om natten. Har gir klar beskjed dersom han er sulten, så har aldri hatt dårlig samvittighet for det (men hadde det i starten med storesøster). Han spiser jo stort sett annenhver time gjennom natten også, så litt puppepause må være greit ;)

Back
Topp