Gir dere julegaver til de ansatte i barnehagen?

JuniSpire

Glad i forumet
Spørsmålet er som over.. gir dere julegave til de ansatte i barnehagen ?

Hvis Nei.. Hvorfor ikke ?

Hvis ja... Hvorfor ? hvor mange gir dere til ? Og hva ?

Jeg syntes damene på avdelingen til lillemann er veldig ålreite... og nå er det siste julen på liten avdeling... men jeg syntes det er vanskelig å finne på noe.. og så er de 4... så det blir noen også...
Og jeg leste et annet sted at noen ga bare til primærkontakten.. men det er kanskje hun jeg føler jeg har minst kjemi med.. så skal jeg gi noe må det bli til alle.. da jeg like de 3 andre bedre ;)

Spytt ut :)

Nei, ikke fra meg/ungene. Men vi arrangerer en nissefest og i den forbindelse kjøper vi inn blomster til alle de ansatte -syns det er greit nok, trenger ikke noe mer en det ;)

Gjorde det da tuppa gikk på småbarn. Nå har jeg ikke lyst. De fortjener ikke gave.

Har ikke for vane å gjøre det nei. Det er en hel haug ansatte, og ikke minst vikarer, på avdeliga hennes i år. Om jeg gir noe blir det sjokolade til pauserommet, som de da deler med 5 andre avdelinger, so be it.

Ja vi gjør det. Liten bhg med to heltid og to deltids ansatte. For meg er det en selvfølge å gi en oppmerksomhet til de som passer barna mine når jeg ikke kan. Har gitt masse forskjellig. I år får de signerte Johaug hansker:)

Back
Topp