Gir dere julegave til barnehageansatte?? Her får du noen tips!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Mange synes det er koselig å gi de ansatte på barnets avdeling en liten oppmerksomhet til jul. Men midt oppi all travelheten, kan det være vanskelig å komme på hva det kan være. Vi har listet opp 19 tips som garantert vil falle i smak hos de fleste!

Se tipsene vi har samlet her

Gir dere gave til de ansatte i barnehagen? Til kun primærkontakt? Alle på avdelingen? Fellesgave?

Når den tid kommer vil jeg nok gjøre det. Har selv jobbet i barnehage og fikk veldig fine tilbakemeldinger av foreldre da jeg var ferdig og det varmet veldig. Gir deg en følelse av at du gjør rett ved barna deres. :Heartred:Heartred

Jeg lager pikekyss som jeg setter på pauserommet deres. Det har jeg gjort hvert år

Ja, vi gir gave til hver ansatt (i år blir det 12 gaver). ☺️ Vi gir i tillegg et veldig personlig kort, dette blir satt veldig pris på. Får noen tårer hvert år. ☺️ De er en stor del av livet til barna våre, og jeg synes det er veldig viktig å vise hvor mye vi setter pris på de. :)

Jeg klarer aldri få helt oversikten over hvem som er på avdelingen da de bruker en del interne vikarer og sånn så det blir litt vanskelig å vite hvem som skal få synes jeg.

Men noe godt kan det nok bli på fellesen...

Jeg gjorde det de 2 første årene, for da var han på en liten avdeling med 3 faste ansatte. Men nå på stor avdeling, så er de så utrolig mange at jeg har ikke råd til å kjøpe til alle. Har lyst til å kjøpe til pedagogisk leder som er fantastisk med gutten min, men føler det blir feil overfor de andre som også er veldig flinke og hyggelige.
Mulig jeg bare skal kjøpe en konfekt og sette på pauserommet med et julekort :)

Foreldrekontaktene samler inn felles for alle barna/foreldre, beløpet dekker både jul- og sommer gave.
I år får alle ansatte julekurver med twist i og med julekort noen ganger har det vært konfekt, juleglass med snop oppi, blomst, vannkarafler, vin.

De skall få ullsokker og vi tenke laga julegodis med barnen og legga det opp i fint glassbox

Alltid. Er med på felles gave til hele personalet og baker biscotti til de 3 ansatte som hører min sønn til

I fjor laget vi hjemmelaget drops til de ansatte på avdelingen. De fikk hver sin krukke med drops i forskjellige farger og smaker. Krukkene pyntet datteren min med juleklistermerker (hun var helt hektet på klistermerker på den tiden). Og så fikk de hvert sitt kort med noen ord om hvor viktige de er for jenta mi og oss, og at vi setter utrolig stor pris på den gode jobben de gjør.

Noen år har vi gitt og noen år ikke , har ikke hørt noe om å gi i år da...

I år fikk de en liten ting hver i år er det litt flere men tenker å kjøpe en liten ting fra apoteket til dem samt bake litt [emoji4]

Til alle på avdelingen. Sist fikk de hjerteformet kjede i sølv hver. Og de fikk også en pakke kroppspleie-pakke hver.

Oii.. vi hadde egentlig ikke tenkt til å gi. Men nå ser jeg at det kanskje er vanligere enn jeg trodde.

Mini går på avd. Larve, så har hekla Lillelarven Aldrimett de kan bruke på avd, og så skal jeg legge ved noe mer :) Strålende fornøyd med avdelinga og barnehagen :)

Vi har ikke gitt (i fjor var første året vårt i bh), men synes egentlig det er en god ide. De tar jo godt vare på barna våre, og det er alltid hyggelig å få en liten oppmerksomhet som takk for den jobben de gjør. Synes bare det er litt vanskelig å vite hvem jeg skal gi til og ikke, da det stadig er vikarer der i tillegg til de faste. Og så må jeg sjekke om det er noen policy på dette. Mulig FAU e.l. kjøper noe felles fra alle foreldrene.

Tror ikke jeg kommer til å gjøre det, jeg jobber i samme bhg der lille skal gå, så jeg bidrar med mitt til pauserommet ila året og spesielt opp mot jul uansett.. Blir julekort til bhg da, det ble det i år også selv om jeg er i permisjon.

Back
Topp