Gir dere deres middagsmat til de minste ?

Agoosek

Forelsket i forumet
Her liker mini bedre det vi spisser enn barnemat bare at jeg salter etter at hennes porsjon er tatt ut :) i dag lagde jeg grønnsaksuppe til henne med søt potet og gresskar og det likte hun :) er så glad fordi hun egentlig er veldig skeptisk til annet enn mm

Gir det samme som vi spiser ;)
Tar av en liten porsjon til han før jeg kryddrer maten. Han er veldig glad i det meste :D

Her spiser han middagsglass, men får smake på det vi har (det som høver seg å smake på) om vi spiser mens han er våken.

Vi ga middagsglass til frøkna, men plutselig var ikke det så spennende lenger. Tar to skjeer, så er det nok. Så vi gir mer og mer av vår mat :-)

Ja får alltid smake på at hun kan smake på. I dag hadde vi gulrotsuppe og grov foccacia :)

Spiser som regel det samme som oss. Mat på glass spiser han ikke, selv om det hadde vært praktisk nå og da..
Har en del ferdig i fryseren til de dagene vi har ting som ikke passer magen hans :)

Lager egen middag til han. Han er ikke glad i for mye smak enda og bare grøsser og lager grimaser om han smaker på vår middag:p

Hun spiser ikke noe særlig middag for tiden. Men får smake på noe av det vi har, en bit kokt gulrot for eksempel.

Han får smaka litt på vår, men ellers går det i glass.
Har dessverre ikkje ork til å laga eigen mat til han, og me eter middag ein del seinare enn det han gjer. Da får han smaka av oss det som passar. Er veldig glad i kokt gulrot :)

Smaker stortsett på hva vi spiser så lenge det lar seg gjøre. Lager stortsett egen middag til han :)

Lager egen middag til henne, men hun får smake på vår. Mest fordi hun spiser middag i tretiden, vi spiser ikke før rundt fem og det blir for sent for henne. Hun spiser jo kvelds klokka seks :)

Back
Topp