Gir dere bort brukte gaver?

Kan godt finne på å gi noe jeg har fått vidre til noen andre, men det er ikke blitt brukt :P

Jeg har ikke gitt bort brukte gaver, men jeg har ønsket meg brukt. Da vi f eks ønsket oss bæremeis sa jeg at den gjerne kunne være brukt.

Har gitt bort brukt til min søster, da hun stortsett handler alt av klær til seg selv på uff og fretex.

kjøper alt nytt, klær gir jeg uten om jul. Gav forresten brukte slalomski og sko brukt til jul en gang. Var så dyrt nytt. Ellers er det meste av samleobjektene til mannen min kun mulig å kjøpe brukt

Aldri gitt bort brukte gaver.

Aldri, men gir jo ting fra ebay og det er ikke akkurat så greit å bytte så kunne nok gitt noe vintage/ fra bruktbutikken eller om de ønska seg noe spesielt som den bæremeisa nevnt over.

Nei ikke med mindre det er spesifisert at det ønskes noe som kan være brukt :-) sønnen min fikk brukt sykkel til bursdagen sin og det er helt greit :-) kunne også fint ha gitt videre noe jeg har fått som ikke er brukt :-P

Jeg kan godt gi vekk retro ting, antikk og gamle "pynteting" til de familiemedlemmene jeg vet setter pris på slikt. Men slike ting koster ofte mer enn nye masseproduserte ting :p

Nei, jeg kjøper alltid nytt i gave.

Back
Topp