Gir dere barna reker?

Ja, her har hun fått smakt litt - og hun elsker det! [:D]

jepp, e ikkje någen allergi i familien så d får hu - å hu digge d [:D]

Har fått smake scampi, det var visst ganske godt [:D]

Nei.. men det er nok mer tilfeldig.. aldri tenkt over å gi han det [:)]

ORIGINAL: Krøsamaia

Nei.. men det er nok mer tilfeldig.. aldri tenkt over å gi han det [:)]

Spiser ikke reker selv så har det jo ikke i hus.

ORIGINAL: KiNiZ

nope, tørr ikke det helt enda

Men når kan vi gi det da [8|]? Har lest at man bør gi slike ting mens man enda ammer, men samtidig har jeg lest at man bør vente pga allergifare. Ikke lett å bli klok på slike ting synes jeg [&o]

det med å vente gjelder jo kun om det er allergier i familien mot visse typer mat. vi har gitt mini alt vi spsier,bortsett fra melkeprod,som han ikke tåler. jeg tror de blir mer allergiske av å ikek få ett mangfoldig kosthold så tidlig som mulig

Her smakes det på absolutt alt for tiden.

ORIGINAL: ohBaby!

det med å vente gjelder jo kun om det er allergier i familien mot visse typer mat. vi har gitt mini alt vi spsier,bortsett fra melkeprod,som han ikke tåler. jeg tror de blir mer allergiske av å ikek få ett mangfoldig kosthold så tidlig som mulig

Helt sant, är faktiskt det dagens rättningslinjer säger, att man ska introducera allt så tidigt som möjligt så länge det inte finns allergier i familjen.

Vi har gett räkor(ska faktiskt ha räksås till middag idag till o me[;)]) o han älskar det o har inte reagerat på det.

Gir reker en gang i blandt, spesielt viss jeg har kjøpt meg en baguett på Big Bite med reker (tar jo så klart vekk majones osv før hun får reken), og hun elsker det, kommer et langt mmmm...

Back
Topp