Gir dere barna deres tran?

Gir tran hver dag

ORIGINAL: Trulte_83

Gir tran hver dag

Hver kveld her. Han vet at etter tran blir det bad, så han åpner munnen når skjeen kommer[:D]

Gir D-dråper... nesten hver dag... Prøve igjen med tran snart.. har prøvd noen ganger og da gulpet hun opp alt etterpå..

Gir tran hver kveld , rett før siste måltid (så lenge etter forrige måltid som mulig). Minst fare for at tranen kommer i retur , har en skikkelig gulpebaby [;)]

Gir D-vitamin og så tar jeg tran selv, Hs sa at tuppa får tran fra melken og da var det bare å gi D-vitamin....
Nova har gulpet en del, så da var det visst bedre med D-viaminene...

ORIGINAL: Karmey

Gir D-vitamin og så tar jeg tran selv, Hs sa at tuppa får tran fra melken og da var det bare å gi D-vitamin....

Samme her! Tenkte å gi ho tran når ho blir litt større og ikke gulper så mye[;)]

ORIGINAL: hannemari

ORIGINAL: Karmey

Samme her! Tenkte å gi ho tran når ho blir litt større og ikke gulper så mye[;)]

signerer

ORIGINAL: Trulte_83

Gir tran hver dag

gir d-vitamin, så tar jeg tran selv, så får hun det via meg. Men må vel begynne med tran når hun får mer mat

ORIGINAL: MariaKA

gir d-vitamin, så tar jeg tran selv, så får hun det via meg. Men må vel begynne med tran når hun får mer mat

samesame

Nix, han blir illsint og frøser det ut hvis han får det i munnen. Gir d-dråper jeg[:)]

ORIGINAL: Najja

D-vitamindråper. Men er fryktelig dårlig på å huske det[&:]

hepp hepp[&:]

Gir D-dråper. Hun spyttet ut tranen og gulpet den opp hele tiden... skal prøve igjen når hun blir større og slutter å gulpe så masse.

ORIGINAL: mammatilBA08ogK10

Gir D-dråper... nesten hver dag... Prøve igjen med tran snart.. har prøvd noen ganger og da gulpet hun opp alt etterpå..

Back
Topp