usikkermor
Betatt av forumet
Jeg syntes det hørtes veldig lurt ut jeg
frøkna mi hadde syntes det hadde hvert helt greit og gleda seg til vi skulle reist ut og plukke ut ski til henne 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, altså, man kan godt gi ski, men jeg ville nok kjøpt det utenom. Jeg pleide å trenge slikt utstyr til skolen osv. Før, da det var mye snø før julaften var det veldig kjipt å måtte vente til etter jul for å bli med på diverse aktiviteter.Hvorfor ikke ski til jul?
Jeg sitter her og pønsker på hva jeg skal kjøpe til seksåringen som har alt slikt. Bruker som regel få det når hun trenger det, men burde blitt flinkere på å heller gi henne sjansen til å ønske seg ting, og bruke jul og bursdager som en fin anledning til å kjøpe det.
Hvis man kan drite penger så gjør man det på den måten.
Det er ikke alle som har råd til å kjøpe alt utenom!
Selv er jeg vokst opp med å få store ting til jul og bursdag.
Jeg tror barn har godt av å sparr litt og få større ting ved slike anledninger.
Ikke rart det blir overflod om man kjøper alt de trenger bestandig!
Skriver dette her ogsåHele oppveksten har jeg fått ski, skiklær, akebretg og bruksting jeg har "trengt" og ønsket meg til jul. Ble da alltid gla
Så hvorfor ikke?
Hele oppveksten har jeg fått ski, skiklær, akebretg og bruksting jeg har "trengt" og ønsket meg til jul. Ble da alltid gla
Så hvorfor ikke?
Samme herJeg syntes det hørtes veldig lurt ut jegfrøkna mi hadde syntes det hadde hvert helt greit og gleda seg til vi skulle reist ut og plukke ut ski til henne
![]()
Kunne jeg fint gjort(Men hadde sikkert hatt en liten gave utenom også)
Jeg forsto at det var sånn du mente det :-DSkriver dette her også
Nei, altså, man kan godt gi ski, men jeg ville nok kjøpt det utenom. Jeg pleide å trenge slikt utstyr til skolen osv. Før, da det var mye snø før julaften var det veldig kjipt å måtte vente til etter jul for å bli med på diverse aktiviteter.Derfor kjøper jeg slike utstyr utenom, men snakker bare for meg. Men er ikke noe problem å gi det i julegave sånn sett.
Er ikke noe feil med å gi ski, og skrev heller ikke at det er en gave man ikke ble glad for.![]()