Gir bort noen graviditetstester

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Vi har vært så heldige å lykkes med vårt 8. Icsi forsøk og trenger derfor ikke de graviditetstestene jeg har liggende.
Ønsker å gi bort de jeg har til noen her inne siden jeg vet det går mange pakker når man går gjennom prøverør.
Kan sende i posten [emoji5]
(I clearblue pakken er det bare en test)
*oppdatering: alt er gitt bort nå*
IMG_0810.jpg

Last edited:
Så hyggelig av deg! [emoji2] Du bor vel ikke tilfeldigvis i Bergen? [emoji173]️ Jeg vil gjerne ta i mot en clearblue og Babyplan.

Åååå så søt du er bubbly! :Heartbigred
Hadde jeg ikke hatt 100 tester hadde jeg spurt om dem, men det er nok noen der ute som trenger dem mer enn meg :knegg:

Har sendt deg PM [emoji4]

Så hyggelig av deg! [emoji2] Du bor vel ikke tilfeldigvis i Bergen? [emoji173]️ Jeg vil gjerne ta i mot en clearblue og Babyplan.

Bor på Østlandet dessverre.
Men da sender jeg deg clearblue og babyplan om du sender adressen på pm [emoji5]

Bor på Østlandet dessverre.
Men da sender jeg deg clearblue og babyplan om du sender adressen på pm [emoji5]

Så snilt! [emoji7] Jeg betaler porto såklart. Sender deg adressen på Pm [emoji173]️

Så snilt! [emoji7] Jeg betaler porto såklart. Sender deg adressen på Pm [emoji173]️

Neida [emoji6] Jeg spanderer porto!
Sender så snart jeg kan [emoji176][emoji92] Er bare hyggelig å kunne gi videre når vi har vært så heldige som vi har vært. Ønsker deg og alle langtidsprøvere her inne samme glede som oss. Klem!

Neida [emoji6] Jeg spanderer porto!
Sender så snart jeg kan [emoji176][emoji92] Er bare hyggelig å kunne gi videre når vi har vært så heldige som vi har vært. Ønsker deg og alle langtidsprøvere her inne samme glede som oss. Klem!

Å herre min hatt! Du er jo en engel [emoji173]️ Så utrolig fint gjort av deg! Tuuusen tuuusen takk- du er god! [emoji173]️ Håper du nyyyter følelsen av å ha lykkes [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Å herre min hatt! Du er jo en engel [emoji173]️ Så utrolig fint gjort av deg! Tuuusen tuuusen takk- du er god! [emoji173]️ Håper du nyyyter følelsen av å ha lykkes [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Nyter virkelig følelsen og selvom det er hektisk og slitsomt med to små, så stopper jeg stadig opp ser på de og kan nesten ikke fatte hvor heldige vi er.
Jeg unner alle på assistert den følelsen [emoji176][emoji8]
Konvolutten ligger klar i stelleveska og blir sannsynligvis sendt i morgen [emoji5][emoji1360]

Back
Topp