Gipsform av magen :)

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
I morra skal vi more oss og ta en gipsform av magen min. Vi var på Pandoru i dag og tittet litt og fant en pakke med gips og gassbinn til gravide. Kosta 250, så vi kjøpte helle vanlig hobbygips og gassbinn selv, som ble mye billigere ;)

Jeg tenker å pakke meg inn i plastfolie eller smøre meg inn med vaselin for å få den enklere av :)

Lurer også på om jeg skal stå med armene opp, for jeg syns jeg her litt hengepupper nå :-P haha

Har noen her inne moret seg meg gips og muligens har noen tips og trix å dele, gjerne noen råd om noe jeg burde gjøre og absolutt ikke gjøre?

:)

Nysgjerrig på hva du skal gjøre med den etterpå. Har kun gjort det med ansiktet tidligere for å lage masker. Vaselin funka best der pga lettere å puste, men det tok litt tid å få av etterpå fordi det satt seg i hår osv:p sikkert ikke sp dumt med plastfolie på magen...

Nysgjerrig på hva du skal gjøre med den etterpå. Har kun gjort det med ansiktet tidligere for å lage masker. Vaselin funka best der pga lettere å puste, men det tok litt tid å få av etterpå fordi det satt seg i hår osv:p sikkert ikke sp dumt med plastfolie på magen...

Jeg lurer på om jeg skal bare la formen stå og kanskje bare male den, men kan også fylle den med gips og gjøre det litt penere da :)
Tror ikke jeg henger den på veggen i stua, kanskje litt sært med tanke på at jeg rar med puppene... Kanskje jeg skal droppe de... Vi får se :)

Jeg lurer på om jeg skal bare la formen stå og kanskje bare male den, men kan også fylle den med gips og gjøre det litt penere da :)
Tror ikke jeg henger den på veggen i stua, kanskje litt sært med tanke på at jeg rar med puppene... Kanskje jeg skal droppe de... Vi får se :)

Sikkert kult om du har plass til det da. Hadde ikke tatt seg ut i stua mi akkurat

Det lurer jeg også på hva folk gjør.. Lest om flere som har gjort det, jeg bare skjønner ikke hva dem gjør med dem etterpå.. :p

Synes det er skikkelig kult, men har også problemer med å forstå hvor den evt skulle vært plassert:p

Tror det blir veldig rart uten puppene. Ser liksom ikke hva det er. Kusina mi har sin hengende på veggen. Hun var diiiiiger, men satt da hun laget den og den ser fakrisk liten ut og nederste del av magen ble ikke med for stoppet ved lårene når hun satt. Så
Anbefaler deg å stå. Med hendene på hodet kanskje :) du kan vel kanskje ha en bh under om du bruker plast under?

Blir vel heller at jeg legger den til side i boden i en eske for å vise den til ungen i konfirmasjonen eller no :) tror det hadde vert morro :)

Jeg kommer til å ta det av magen (tror jeg) :) Får se når den tid kommer ;) Syns det er litt kos å kun male den hvit, kanskje skrive uketall og dato nederst, og henge den på babyens rom :) Personlig ser jeg ingen problemer med å ha magen og puppene mine hengende på veggen slikt - verken vulgært eller seksuelt for min del :) Men vi er forskjellige!

Noe ala dette:
ImageUploadedByBV Forum1427634283.806619.jpg

Ellers liker jeg godt denne ideen - noe vakker med mors beskyttende hender over magen:
ImageUploadedByBV Forum1427634329.647973.jpg

Personlig ser jeg ingen problemer med å ha magen og puppene mine hengende på veggen slikt - verken vulgært eller seksuelt for min del :) Men vi er forskjellige!

Jeg føler heller ikke at det er noe vulgært eller sexuelt ved det :) er helt naturlig og vakkert <3 men vet aldri med gjester, men de vet aldri med meg heller og burde være vant med at jeg ikke er et A4 menneske heller ;) når vi får en større plass, så skal jeg finne en hedersplass til det, nå tar jeh all plassen :-P

Son, da var der gjort :) og det bar veldig morro, men til dere som skal, så anbefaler jeg dere å lage små porsjoner av gipsen, for Gud bedre den størknet fort :-P

Tanten min advarte meg om at gips blir veldig varmt, men det ble ikke denne da, men jeg fikk et varmesjokk på slutten. Måtte plutselig skikkelig på do, så fikk jeg følelsen av at jeg kom til å svime av og måtte bare henge over mannen og bare fokusere på å puste, men så reagerte også babyen og da måtte jeg bare få den av... Vi var heldigvis ferdig da, og måtte bare trekke inn pusten godt så fikk jeg den lett av og satt meg på do og ta en kald dusj :) hadde smørt meg godt med vaselin :)

Litt skremmende opplevelse, mrn skal gjøre det igjen med neste :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    114,9 KB · Visninger: 52
Son, da var der gjort :) og det bar veldig morro, men til dere som skal, så anbefaler jeg dere å lage små porsjoner av gipsen, for Gud bedre den størknet fort :-P

Tanten min advarte meg om at gips blir veldig varmt, men det ble ikke denne da, men jeg fikk et varmesjokk på slutten. Måtte plutselig skikkelig på do, så fikk jeg følelsen av at jeg kom til å svime av og måtte bare henge over mannen og bare fokusere på å puste, men så reagerte også babyen og da måtte jeg bare få den av... Vi var heldigvis ferdig da, og måtte bare trekke inn pusten godt så fikk jeg den lett av og satt meg på do og ta en kald dusj :) hadde smørt meg godt med vaselin :)

Den ble kjempefin:D

Jeg kommer til å ta det av magen (tror jeg) :) Får se når den tid kommer ;) Syns det er litt kos å kun male den hvit, kanskje skrive uketall og dato nederst, og henge den på babyens rom :) Personlig ser jeg ingen problemer med å ha magen og puppene mine hengende på veggen slikt - verken vulgært eller seksuelt for min del :) Men vi er forskjellige!

På ingen måte vulgært eller seksuelt for min del heller. Bare syns ikke det er spesielt pent med en svær mage hengende på veggen :p Men som du sier, vi er forskjellige! :)

Så fin :D Hva har du planer om å gjøre? Male? Henge opp? :)

Åhh.. Gleder meg til jeg kan gjøre det :)

Back
Topp