Gipse våre gravide mager?

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Har sett det både selges og at noen lager seg støp av sine gravidmager. Selv hadde jeg ikke tenkt dette var noe jeg skal gjøre, men det er sikkert et fint minne. Andre som skal gjøre dette? Er det en greie, som jeg ikke har forstått kanskje er viktig? Fint kunstverk kan det jo bli? :)

12748474_958495874186418_529457285_n.jpg

Jeg kommer ikke til å gjøre det, men det er kun fordi jeg ikke vil minnes på hvor svær jeg sikkert blir :D syns alle andre har flotte gravid-mager, men selv føler jeg meg flodhest, og trives egentlig ikke med stor mage..

Tja, hver sin lyst.
Har ingen sterk mening egentlig, men tviler på at jeg kommer til å gjøre det selv.

Jeg gjorde det forrige gang, men da jeg tok den av og satte den til tørking så seig den litt i hop, ble ikke så fin. Også syns jeg at magen ser så utrolig liten ut i gips i forhold til magebildene jeg tok på samme tid :p

Gjorde det sist, så blir nok nå også for å sammenligne :-) men den forrige ligger i en eske på loftet da, føler ikke helt for å ha den på veggen liksom ;-)

Nei, guri, jeg blir jo så svær:hilarious::hilarious: Hadde tatt opp hele veggen:hilarious::hilarious:

Min henger faktisk på soverommet. Syns det er et fint minne :) Kommer til å gjøre det denne gangen også :)

Det er ikke noe for meg. ser for meg at den bare vil støve bort i en krok. forrige gang var jeg hos fotograf da.

Jeg kommer ikke til å gjøre det, men det er kun fordi jeg ikke vil minnes på hvor svær jeg sikkert blir :D syns alle andre har flotte gravid-mager, men selv føler jeg meg flodhest, og trives egentlig ikke med stor mage..
Haha signerer denne, akkurat det samme som jeg tenker :p

Gjorde det sist, så blir nok nå også for å sammenligne :) men den forrige ligger i en eske på loftet da, føler ikke helt for å ha den på veggen liksom ;-)

Hørtes jo supert ut, så får både du og ikke minst barna se selv hvordan det så ut mens de var i magen. :)

Jeg har ingen plan om p gjøre det nei, tenker det bare blir å ta masse unødvendig plass :p

Jeg kommer ikke til å gjøre det:happy: sikkert artig der og da, men så tar det bare plass osv :hilarious:

Hørtes jo supert ut, så får både du og ikke minst barna se selv hvordan det så ut mens de var i magen. :)
Ja, er faktisk litt gøy hver gang jeg er på loftet og åpner esken, jeg var svær!! Er ett koselig minne synes jeg :-) men må kjøpe gips litt tidligere denne gangen, holdt på med det der med rier sist, uten at jeg visste det var rier ;-)

Gjorde det ikke sist og kommer ikke til å gjøre det nå. :) Holder med bildene jeg har.

Back
Topp