Klarte ikke finne på noe nytt...
Glad i forumet
Finnes det noen smarte løsninger som gjør at det er mulig å bade, selv om armen er gipset? Fortvilet tenåring her; Familien skal på badeland, og så brakk armen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det virkelig sant?? Må sjekkes om de har her i byen! D hadde blitt lykke !!!Man får kjøpt slike poser på apoteket til å ta på utsiden av gipsen sånn at man kan bade og dusje![]()
Er det virkelig sant?? Må sjekkes om de har her i byen! D hadde blitt lykke !!!
Sånn har vi gjort det med dusjing ja, men funker nok ikke mtp bading.Finnes det ikke en type gips man kan bade med? Regner jo med at det ikke er det dere har fått. Har brekt armen tre ganger selv, så forstår frustrasjonenhar rett og slett surret armen inn i plastikk med pose utenpå og i tillegg holdt armen opp mens jeg dusja. Kronglete, og enda verre å bade tenker jeg.
Så bra å høreJa, finnes silikonaktig trekk/pose til gips. Om gipsen er farget så tåler den også litt fukt, da det er glassfiber og ikke ekte gips som vil smuldre opp. Frøkna mi brakk armen 3 dager før sydentur ifjor, og det gikk kjempefintkjøpte to sånne trekk så vi hadde å bytte mellom, og festet ekstra med hårstrikk. Sydde trekk i bevernylon til leking i sand for å slippe å få det inni gipsen...
Nei det forstår jeg. Men ser ut til at det har utvikla seg litt i forhold til da jeg var litenSånn har vi gjort det med dusjing ja, men funker nok ikke mtp bading.