GIPS & BADING?? HJEEEELP!!!

Man får kjøpt slike poser på apoteket til å ta på utsiden av gipsen sånn at man kan bade og dusje :)

Finnes det ikke en type gips man kan bade med? Regner jo med at det ikke er det dere har fått. Har brekt armen tre ganger selv, så forstår frustrasjonen:o har rett og slett surret armen inn i plastikk med pose utenpå og i tillegg holdt armen opp mens jeg dusja. Kronglete, og enda verre å bade tenker jeg.

Er det virkelig sant?? Må sjekkes om de har her i byen! D hadde blitt lykke !!!

Jada ei jeg jobber med la ut et bildet av sønnen i vann med slik pose på gipsen på armen :) har sett det engang på apoteket også, men om du spør så finner de det nok frem til deg :)

Ja, finnes silikonaktig trekk/pose til gips. Om gipsen er farget så tåler den også litt fukt, da det er glassfiber og ikke ekte gips som vil smuldre opp. Frøkna mi brakk armen 3 dager før sydentur ifjor, og det gikk kjempefint :) kjøpte to sånne trekk så vi hadde å bytte mellom, og festet ekstra med hårstrikk. Sydde trekk i bevernylon til leking i sand for å slippe å få det inni gipsen...

Finnes det ikke en type gips man kan bade med? Regner jo med at det ikke er det dere har fått. Har brekt armen tre ganger selv, så forstår frustrasjonen:eek: har rett og slett surret armen inn i plastikk med pose utenpå og i tillegg holdt armen opp mens jeg dusja. Kronglete, og enda verre å bade tenker jeg.
Sånn har vi gjort det med dusjing ja, men funker nok ikke mtp bading.

Ja, finnes silikonaktig trekk/pose til gips. Om gipsen er farget så tåler den også litt fukt, da det er glassfiber og ikke ekte gips som vil smuldre opp. Frøkna mi brakk armen 3 dager før sydentur ifjor, og det gikk kjempefint :) kjøpte to sånne trekk så vi hadde å bytte mellom, og festet ekstra med hårstrikk. Sydde trekk i bevernylon til leking i sand for å slippe å få det inni gipsen...
Så bra å høre :) ikke at ho brakk armen, altså, men at det funka med "overtrekk". Blir apotektur på meg imogen!

Back
Topp