Gina tricot i oslo

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Er det gina tricot på oslo city?

ORIGINAL: lnie

oslocity.no? [:)]

Nei, det er ikke det[:D]

Ahh, googla bare gina tricot oslo city jeg, tenkte ikke på hjemmesiden til senteret.. (den kom ikke opp som alternativ heller da.)

Noen som vet hvor nærmeste GT er ifht til oslo city? [8D]

ORIGINAL: [ellaumbrella]

Ahh, googla bare gina tricot oslo city jeg, tenkte ikke på hjemmesiden til senteret.. (den kom ikke opp som alternativ heller da.)

Ligger en i torggata [:)]

Det ligger en i torggata og den er vel nærmest.
Ellers har du den på grensen. [:)]

ORIGINAL: Senator Malin

ORIGINAL: [ellaumbrella]

Ligger en i torggata [:)]

Satser på jeg klarer å finne frem [8D]

tror vel du bare kan gå opp karl johan feks, og så ta til høyre ved zara der. neste kvartal da så ligger gina tricot! 

ORIGINAL: LilleLavendel

tror vel du bare kan gå opp karl johan feks, og så ta til høyre ved zara der. neste kvartal da så ligger gina tricot! 

Ja, er ikke det den i Bogstadveien?

ORIGINAL: AnnaFrost

Rett ved Stortorvet oppover mot Akersgata er nærmeste Gina Tricot.

ORIGINAL: vimsa89

ORIGINAL: LilleLavendel

Ja, er ikke det den i Bogstadveien?

nei, bogstadveien er helt i andre enden av karl johan og videre opp forbi slottet, til høyre der, opp hegdehaugsveien og videre:) dette er nærmere oslo city! du kan vel gå opp ved zara, da er stortingsplassen til venstre for deg omtrent:)

Torggata er nærmest.[:)]

Mellom stortorget og youngstorget![:)]

Må vel ha med meg guide uansett.. Eneste plassene jeg finner er Oslo S og Oslo City [8D] (og ja jeg vet de er rett ved hverandre,haha)

Back
Topp