Gillegille i høna!! :p

Nøtta17

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Altså, rart spm kanskje...
Men, jeg er ganske sikker på at lillegutt ikke ligger med hodet festet fordi noen ganger så føles det ut som om det er noe på vei ut av høna mi! :o
Altså det liksom kiler litt øverst inne i skjeden, som om gutten stikker handa ut å vinker-haha! :D
Er nesten sånn at jeg klemmer sammen fordi det føles så ekkelt :p
Er det andre som kjenner noe slikt?
Jeg håper jo bare det betyr at det er mykt å modent der nede :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe, har det ikke helt sånn, men det er vel et godt tegn på at det nærmer seg slutten:)

*sniker fra Mai*

Jeg kjenner såå godt igjen det du beskriver, ble helt paff første gang jeg kjente det.. Jeg beskrev det akkurat som deg, at det kjentes ut som hun stakk ut handa eller pirket med fingeren :-)

Men det er nok omvendt av hva du tror, dette er nemlig modningstegn, og her hos meg ligger vesla festet godt og langt nede :-)

Rare greier altså! Har hatt mye av det og har innbilt meg at han har sparket nedover , for det er jo ubehagelig og litt stikkete! Men det er modning altså?!

Tror jeg kjenner igjen følelsen, litt som om han tar tak i toppen av skjeden og drar til. Eller klyper i livmorhalsen. Men jeg veit at hodet ligger ned og er festa...men føles rart ja! Jeg tar sånne nye rare vondter og følelser som gode tegn på at ting er i ferd med å skje snart :)

Likerlikerliker kråkebolla! :D
Da håper og ber keg om at dette er modning :D
Ubehagelig er det vertfall, for jeg tror hele tiden at "oi, nå skjer det noe", men ingenting skjer jo :p
Men har mye vonde kynnere og maserier da! :) fornøyd med det! :D

Back
Topp