Gilette

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Andre som bare må riste på hodet og le av reklamene til Gilette for men og Axe?[:D]

Oppskriften: masse tøffe navn som Gillette Turbo, Gilette Fusion og en "spennede" reklame full av mye fart, testosteronsnakk og "imponerende" teknologi. 
Og selvfølgelig en eller flere pene damer som kysser mannen for å poengtere at ja dette produktet drar du damer med.

Sorry - men hvis jeg hadde vært mann,hadde jeg langskjems av at de fremstillte menn så banalt enkle

ORIGINAL: Almalexia

nå er jo ikke all reklame myntet på kvinner så utrolig bra heller da....

Har jeg påstått det da?
Nå snakket jeg om Gilette for men reklamene....Hahaha liksom[8|]

*fniiiiiiiiiis*[:D]

Ja enkelt skal det være![:D]

*fjerner alt fra gilette fra skapet til sambo*

hihihi[:D][:D]

Jepp - enig i det.. låner titt og ofte mannen sin jeg (til hans stooore forergelse..)[:D]

Synes AXE reklamen er bra jeg...not!
En mann som står og sprayer seg ned med axe og halvnakne kvinnfolk fra alle kanter strømmer til
Også sier reklamen, JO MER DU BRUKER JO MER FåR DU!
Noen gang sittet ved siden av en fjortiss som tror det er sant på toget eller bussen?
7 timer senere stinker det fortsatt axe av MINE kler..[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: munter

Synes AXE reklamen er bra jeg...not!
En mann som står og sprayer seg ned med axe og halvnakne kvinnfolk fra alle kanter strømmer til
Også sier reklamen, JO MER DU BRUKER JO MER FåR DU!
Noen gang sittet ved siden av en fjortiss som tror det er sant på toget eller bussen?
7 timer senere stinker det fortsatt axe av MINE kler..[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Ikke sant hehe[;)] - neeeeeeeeeeeeeeida reklame påvirker ikke nei...[8|]

Og det verste med reklamen er at mannen ikke er pen - han er helt ordinary.
Hadde det vært en tilsvarende reklame for en dameparfyme (noe det aldri kommer til å bli laget), så hadde dama vært smellvakker. Garanfuckingtert.[&:][;)]

Back
Topp