Gikk vannet?

Streken 2021

Elsker forumet
Marshmallows2021
Herregud så flaut!
Jeg våknet og kjente jeg måtte tisse. Velter meg ut av senga og får etter mye om og menn bena under meg.
Jeg kjenner at trusa er våtere enn normalt. Prøver forsiktig å kjenne i senga, men klarer ikke å kjenne fuktighet der.
Så skal jeg ta det første skrittet ut på gulvet. En smerte skyter til i bekkenet (det gjør det forsåvidt hver gang jeg har ligget litt lenge), men så tisser jeg på meg! :facepalm::sorry:det bare rant ut og jeg har 0 sjanse til å knipe igjen.
Jeg ble så sykt skamfull at jeg bare begynte å grine!
Når jeg skal rydde opp litt og vaske så ser jeg at trusa er full av vått og slim. Det er slettes ikke noe søl på gulvet, som jeg kan se i halvmørket.
Er det vannet som gikk tro???
Jeg sitter akkurat nå på do fordi jeg føler jeg må bæsje, men det kommer ikke noe. Poenget er uansett at det ikke renner noe vann heller :rolleyes:
 
Det kan høres ut som vannet det da ja :-D så spennende! Jeg ville tatt en telefon til føden for sikkerhetsskyld :)
 
Ja tipper også det et vannet. Opplevde ikke sist at vannet gikk, men husker dagen jeg fødte. Våknet om morgen og gikk frem og tilbake på do fordi jeg følte jeg måtte bæsje!!
 
Ta på et bind og ring føden :)
Hvis vannet har gått renner det ofte mer om du ligger på ryggen. Men om det er den ytterste hinna som røk vil det kanskje ikke renne like mye
 
Om det var vannet som gikk ble vi aldri helt kloke på, men jeg våknet ca 06.00.
Ringte å pratet med føda ca 06.30, vekket mannen 06.45.
08.00 fikk kom vi inn på føda og 14.30 var guttungen ute. :wideyed:
De tok vannet under aktivfødsel, men det var snakk om at det kunne ha vært en yttre fosterhinne som gikk. o_O
 
Back
Topp