gikk vannet???

Lille-My

Glad i forumet
Noen andre som har opplevd og gå på toalettet for og tisse, og når man er ferdig "tror man" så bare fortsetter det liksom litt? jeg kunne ikke kjenne at jeg tisset (det pleier man jo). Men er jo slik på slutten av babyen trykker veldig også da. Kanskje den har trykket på blæren og tømt den uten at jeg kjente det????

Åja jeg trodde vannet gikk hele tiden for når jeg var ferdig med å tisse , så bare rant det på hehe...men vannet mitt gikk aldri på do :)Babyn presser nok litt på, så det siver nok mer når man tisser. Blir som å tømme ut en flaske med vann, putter man noe inni der, renner det ikke fort:P

Hehe ;) Det er jo helt sant :) Jeg har tatt på meg et bind jeg, så ser jeg ihvertfall om det skulle fortsette og "dryple" utover dagen :)

må svare for å lese

Sikkert forskjellig hvordan det føles for de forskjellige men eg var ikke i tvil når vannet mitt gikk. Ikke at det kom en kjempe skvett men det kjentes ut som det pumpet mellom beina på en måteemoticon

Eg var ihvertfall ikke i minste tvil. Stort nattbind ble forresten fullt i løpet av bare noen få minutter så eg måtte løpe på do hele tiden og bytte. Men andre leker sikkert enda mindre så er nok ikke dumt å ta på bind og følge medemoticon

Lykke til i tiden framover!

Det var sånn jeg oppdaget at det var vannet mitt som gikk.. Ikke hørte jeg noe "knepp" som alle prater om, ikke sa det liksom pang heller..
Det bare rant og rant og rant og rant..

Er jo mulig det er vannavgang bare at alt ikke går med en gang..
Jeg hørte ikke noe knepp når vannet mitt gikk og fikk en mini flekk i senga.. men da jeg reiste meg opp så fossa det.. var ikke i tvil daemoticon
Du får se det an , fortsetter det bare så ville jeg ringt til føden... masse lykke til

Tusen takk for gode svar :) Har desverre ikke kommet noe mere. Så var nok sikkert bare helt vanlig urin :D men men... det ordentlige vannet kommer vel med litt tålmodighet ;D

Back
Topp