Gikk vannet nå?

Mandarinpiken

Forelsket i forumet
Satt meg ned i badekaret, og der var det noe som sa "knepp" oppi "babyhullet" også rant det noe ut som jeg ikke klarte å knipe av.. Ringte føden, de ville at jeg skulle ta det med ro og ringe igjen i kveld. Er SÅ lei av at kroppen gir meg falske forhåpninger. Føler jeg har vært i fødselens første fase i ukesvis!! Har IKKE noe tro på at det skjer noe nå heller:( trist og lei i dag:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Oi, så spennende! De måtte ta vannet mitt sist, men det var en sånn "knepp" følelse, så bare rant det vann. Lykke til!! :-)

Det høres nesten sånn ut, så spennende! Krysser fingrene for at det er ekte denne gangen :)

Jeg våkna på natten av at vannet gikk. Var som en ballong som sprengtes. Så det kan vær vannet. Renner det nå som du er ferdig å bade? For det gjorde det med meg, ikke i frie strømmer, men litt og litt. Spennende :)

Renner ikke i det hele tatt. Ingen rier heller. Sikkert bare tull.. Vi får se i løpet av kvelden om det blir noe action. Hadde vært så digg å få det i gang og overstått. Har funnet ut at jeg har gått gravid siden desember 2012, med kun noen ukers pause. Så kan trygt si jeg er utålmodig;)

Kan jo godt hende det skjer noe snart selv om føden ba deg bli hjemme og ta det med ro. Er jo best å være hjemme så lenge som mulig, å vente på sykehuset er jo hvertfall kjedelig! Kan love deg at tiden kommer til å gå mye saktere da. Hold oss oppdatert da:)

Hos meg kjente jeg tydelig som du sier et knepp, også rant det masse vann ut. Men så haglet det på med rier også da, så jeg var ikke i tvil ;)

Jeg fikk ikke rier før lenge etter vannet gikk! Så det kan ta sin tid. Vannet gikk 05.00, på kvelden begynte riene å komme, selv da var de ikke så intense. Så det kan være noe på gang selv om ikke du har rier nå :)

Hvordan går det?

Hvordan går det? Det høres ut som vannet har gått :) vannet mitt gikk på natten og da sa det knepp før det fosset ut. Det rant jevnt i flere timer etterpå. Men jeg måtte rett inn fordi jeg ikke var i uke 37 enda. Tok 24 timer før det kom noe særlig rier.

Joda, etter en natt på føden fikk de stoppet det hele og vi er nå hjemme igjen. Får ta tiden til hjelp og bare vente på at riene skal ta seg opp igjen. De var ganske heftige i går, så har ikke helt troen på at vi går til termin. Ingen vannavgang ennå, så aner ikke hva som skjedde i badekaret, men det var noe, for jeg er delvis igang med fødselen:):):). Gleder meg sånn til å bli ferdig!!!!

Væææææ kansje ila helga da?? :D

Kan jo håpe:)

Back
Topp