Gikk smokk på Burger King.

Klomsis

Forelsket i forumet
MAI 2013
Blæ. Handla alt for mye drit på Bk. Sitter igjenn kvalm å dårlig samvittighet. Hvorfor må jeg alltid ha cravings på sånn usunne ting? Håper d er helt ute av systemet nå hvertfall.
 
En gang iblant skader ikke ;)
Kjedelig at du ble kvalm, men dårlig samvittighet bør du da ikke ha, folk spiser vel slikt hele tiden?
Og du fikk en cravings, var sikkert fantastisk godt der og da :)
 
Åå jeg er så svak for burgerking. Sitter å drømmer om løkringer og crispy chicken, men siden jeg er så kvalm er jeg redd for å spise noe jeg liker godt.. Mat jeg har spist når jeg har vert kvalm og dårlig får jeg ofte avsmak av i ettertid.
 
Åå jeg er så svak for burgerking. Sitter å drømmer om løkringer og crispy chicken, men siden jeg er så kvalm er jeg redd for å spise noe jeg liker godt.. Mat jeg har spist når jeg har vert kvalm og dårlig får jeg ofte avsmak av i ettertid.
Huff da. Jeg var skikkelig kvalm sist svangerskap å likte til slutt ikke mat i det heletatt. D gikk over etter fødselen når amme suget kom. Haha:p
 
Skjønner deg godt, har hatt samme craving for greenburgeren til Max, men orker ikke gå inn der, fordi det stinker kjøtt. Så lurer på om jeg skal å få noen til å handle for meg, sånn at jeg slipper å gå inn :p
 
Back
Topp