Gikk slimproppen din?

Doven

Andre møte med forumet
Sniker fra novembergruppa :binkybaby
Slimproppen kom ut i store mengder i går! Har lest at fødsel kan starte i alt fra en time til flere uker. Hva er deres erfaringer, dere som har fødselsmåned?
 
Her gikk en del av slimproppen tidligere samme dag som jeg fødte nr 2 :)

Men ved fødsel nr 1 så jeg aldri noe til den, hadde ikke noe blodigslim før fødselen var godt i gang.
 
Last edited:
I mine to vaginale fødsler(hatt tre planlagte KS etter det) så gikk slimproppen samme dag som fødsel begynte:happy119 Masse lykke til med forestående fødsel:Heartred
 
Merket ikke slimproppen noe nevneverdig med de to første. Nå med nr 3 så gikk den litt og litt i halvannen uke før fødsel. :p størstedelen gikk første dagen, også kom resterende deler nå og da.
 
Er faktisk usikker på om slimproppen min er gått, hadde en liten blødning som varte ca. 3 dager for en ukes tid siden, litt brunlig utflod lignende. Kan ha vært slimproppen, eller gammelt blod fra et sprukket blodkar. Er visst ikke alle som legger merke til noe slimpropp i det hele tatt som jeg forstår :p
 
Fødsel nr 1: 2 dager før fødsel
AFødsel nr 2: over en uke før fødsel, men kom mye mer enn forrige gang. Over mange dager. Trodde alt var ute flere ganger, men jammen kom det ikke store klumper på nytt.
 
I de to første gravidtetene så jeg aldri noe til slimproppen. Denne gangen gikk den i løpet av natten og på formiddagen var ungen ute :)
 
Back
Topp