Gikk på trynet i trappen

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Eller rettere sagt, gikk på rumpa å trappen. Rumpa fikk seg et slag, men skal vel gå bra så lenge magen ikke tok fallet?? 19 uker i dag

Falt jeg også når jeg gikk gravid, men fikk ikke stoppet da, så ble mer opp til 10 "dunk", ringte jordmor og var et døgn på føden for observasjon, kunne ringt og hørt med jordmor ihvertfall :)

Går nok bra,bare vær obs på smerter i magen og blødninger.
Tok selv en sklitur ned trappen for endel uker siden, var ikke så langt på vei som deg da men. Ble blå og støl, ellers bra.

Er bare rumpa som gjør vondt heldigvis :P skal på ny ul i morgen så tenker jeg får ha litt is i magen så lenge det ikke blir noe smerter andre plasser :)

Falt jeg også når jeg gikk gravid, men fikk ikke stoppet da, så ble mer opp til 10 "dunk", ringte jordmor og var et døgn på føden for observasjon, kunne ringt og hørt med jordmor ihvertfall :)
Hørtes skummelt ut :o heldigvis ikke lange trappen jeg falt i

Man skal alltid (!!!) Ringe føden etter fall. Om man får blødninger kan det allerede være for seint, så de SKAL observere..! :-)

Man skal alltid ringe føden ja... Risikerer morkakeløsning, så må mest sannsynlig ligge et døgn på observasjon.

Er like farlig og lande på rompa som magen. Eg ramla selv ned trappa ca 15 uker på vei. Gjekk fint det :) dei tåler mye. Men alltid greit og sjekke. Hvertfall ringe og spør fagfolk om råd :)

Takker for svar :) får ringe og høre hva de sier :)

Back
Topp