Gikk på en salgssmell

2blir3?

Elsker forumet
Nå har jeg shoppa barnetøy til den store gullmedalje. Har sittet og beundret kjøpene mine, hvor jeg plutselig blir satt helt ut. - Ser at jeg har kjøpt fult av rosa ting til den lille som kommer i april. Hva om det blir en gutt? ... Det har jeg tydeligvis ikke tatt med i beregningen[:D][:D][:D]

Ble skikkelig flau nå[:)][:)]

Jeg måtte ut å handle litt den dagen jeg fant ut jeg var gravid. Vi satser jo på gutt så det ble 2 bodyer og 2 bukser i hvit og grønn. En jente kan jo også bruke det. Hjemme iallefall... Jeg må alltid kjøpe noe den dagen jeg finner det ut, og eller ul.

Hihi....får håpe du har handla rett da! [:D]

Jeg har ikke tenkt på å kjøpe noe enda. Men de lystene kommer nok fort fram etter å ha vært på ultralyd.

Har en gutt fra før så hadde vært gøy med en jente nå - men egentlig er det det samme hva det blir da:-)

Hehe, tror det er typisk å tenke at det man har fra før får man igjen[;)] Jeg har jo en del gutteklær liggende, men hadde jo vært gøy å kjøpe små rosa kjoler også![:)] Men betyr ingenting, bare h*n blir frisk og rask![:)]

hihi, kjekt å få shoppet litt da [;)] Jeg har hatt magefølelse for jente de andre gangene og handlet ett plagg rett etter positiv test. Denne gang har jeg derimot guttefølelse, men klarer alikvel ikke å slippe meg helt løs til å handle noe ennå.

he he, jeg har også lyst[;)]
har også håp om en liten jente, siden vi har en gutt (MEN blir overlykkelig for gutt også)og har veeeeeeeldig lyst til å shoppe litt jenteklær.

Har to venniner som skal ha jenter i nov og des, så shopper jenteklær til de, og skulle de vise seg at det ble jente på ultralyden, så kan jeg jo ha noe selv[;)][;)][;)][;)]
Gutteklær har vi masse av, og passer jo perfekt i str siden storebror er født i mai og den lille kommer i april[:D]men alltid gøy med litt nytt!

ORIGINAL: Sørlandsjente83

Jeg har ikke tenkt på å kjøpe noe enda. Men de lystene kommer nok fort fram etter å ha vært på ultralyd.

Har en gutt fra før så hadde vært gøy med en jente nå - men egentlig er det det samme hva det blir da:-)

Akkurat som om jeg skulle ha sagt det selv!

ORIGINAL: Mamman til Luan

ORIGINAL: Sørlandsjente83

Samme her ja[8D]

Akkurat som om jeg skulle ha sagt det selv!

Back
Topp