Ja sikkertRema sin nettside sier at vi får syv ting hvor den syvende er en overraskelse, så muligens ikke alle får det samme der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sikkertRema sin nettside sier at vi får syv ting hvor den syvende er en overraskelse, så muligens ikke alle får det samme der?
Ja sikkert![]()
Sist kjøpte jeg kun en amme bh. I de tre ukene jeg gikk ammet så trengte jeg ikke mer. Er mye klær som passer til amming hvis man prøverJeg har handlet litt ammebh'er men ikke mer ammetly, annet enn en vanlig kjole som kan brukes til amming også. Ikke helt gått opp for meg at det bare er 10 uker til termin og dermed tid for å ordne inn litt slike ting![]()
Sist kjøpte jeg kun en amme bh. I de tre ukene jeg gikk ammet så trengte jeg ikke mer. Er mye klær som passer til amming hvis man prøver
Jeg lå på flere lag kluter. Og altså har vi heldekkende "tisselaken" i senga, så jeg slapp sove med bh særlig lenge, fikk taket på det med knutene (brettebleier)Jeg hadde ikke gode amme-BHer sist. Så det skal jeg sørge for å ha denne gangen! Ammet til fylte ett år, og ammet lenge om natt. Måtte bruke bh om natt fordi jeg lakk sånn (måtte ha innlegg). Men det er fryktelig individuelt.
Jeg var heldig, jaHadde gjerna bytta ut vaskepulveret mot dei innleggå du fekk Sara![]()
Ja det kommer jo ann på klærne. Jeg har mange ammevennlige klær og trenger det da ikke.Jeg derimot ammet jo i et par år pr unge, og da er det greit å ha litt mer enn en egnet bh altså...