Gikk litt imot meg selv... :P

Sunfrid

<3 Prinsessa <3 *21.08.2013*
Jeg har hele tiden tenkt at neida, jeg skal ikke handle noe før tidligst etter ultralyden 25.03. Og iallefall ingen store ting... Har mista to ganger før så det er først nå jeg har begynt å tro at det går veien dette gangen.
Jeg klarer jo ikke la være så jeg tråler nettet og koser meg med å se på stellekommoder, vogner, babycall osv... Å hva fant jeg i går... joda, den vognposen jeg hadde bestemt meg for å kjøpe for lenge siden...
å mye billigere enn vanlig, så da var ble det plutselig bestilt en vognpose... jadda..... :P
Men plana er fortsatt å vente med resten en god stund enda.

http://www.flust.no/barn-og-baby/barnevogn/vognposer/voksi-urban-pose/

Jeg vet ikke hvor langt du var på vei når du mistet de to gangene, men du har jo kommet såpass langt på vei at du kan senke skuldrene dine i hvert fall. Det er nok mange her inne som har sagt akkurat det samme til seg selv, at det ikke skal kjøpes inn noenting før etter oul, og ikke klarer å holde det heeelt :P Og er ting på tilbud, så er det vel vanskelig å ikke rettferdiggjøre et kjøp? Jeg har det meste fra nr 1, så det er i grunn ikke så mye jeg MÅ kjøpe.. Men det blir sikkert et innkjøp eller to før fødsel denne gangen også, kjenner jeg meg selv rett ;)

Åh den fikk jeg å lyst på!!! Blir å shoppe som en gal etter neste fredag. Skal prøve å klare å vente 1 uke til:P

Mista første gang i uke 12 og sist i uke 9. Så vi satser på at det går bra denne gangen :)
Å det er jo ganske mye som skal kjøpes og det kan fort bli dyrt... Så jeg sier ikke neitakk til å spare så mye på en ting jeg faktisk vil ha uansett :) Er jo ikke sikkert den kommer på tilbud igjen før august ;) men man vet aldri

Synes ikke det er noe galt i å handle litt før jeg da, spesielt nå når det er salg på dyre ting som vi trenger til vinteren :-) jeg har ikke kjøpt noe enda, men det er fordi jeg har det meste fra før, så må vente på kjønn for å se om jeg må oppdatere babygarderoben litt.. Og så bør vi vel ha en vognpose til :-)

Takk :) Er litt greit å få delt opp utgiftene over tid. Regner med det blir dyrt nok likevell ;)

Back
Topp