gikk ikke så bra

1rosa+1til?

Elsker forumet
Først og fremst vil jeg si at gr testen hos legen i dag tidlig ble positiv... Og at jeg fortsatt er gravid...

Men da vi kom på sykehuset og skulle snakke med spes gyn. ble hun drit sur, fordi vi var blitt gravide...
Så da ville hun ikke hjelpe oss og gi oss noe for å beholde dette barnet...

Eneste hun sa var at vi skulle komme tilbake om 3 uker vis jeg fortsatt var gravid...

Så dagen i dag er brått blitt helt jælig dårlig :S

Er så lei meg for at vi ikke får noe hjelp :S

Skal oxo bli sykemeld fra til uke tolv. Og gruer meg fælt til å si det til den nye sjefen min(nettopp begynt i ny jobb)

Så i dag er alt bare helt bånn og gjør ikke annet enn å gråte nå:S:S:S:S:S

Herre gud, er det mulig da [:@] Hun må jo være ei hurpe uten like, burde jo vært glad på deres vegne og hjelpe dere i stedet for å oppføre seg som verdens verste megge [:'(][:@][&:] Er det noen mulighet for å ta dette opp med fastlegen og få henvisning til en annen gyn?
Krysser fingrene for deg, og sender en trøsteklem!!

Herregud så godt som jeg skjønner deg. Jeg skrev nettopp et innlegg selv om hvor skuffet jeg ble av helsevesenet i dag... Husk det er lov å gråte og være forbanna... Hun jeg snakka med i dag var skikkelig spydig. Håper virkelig det går bra med deg og at dagen din blir bedre etterhvert. Vi får prøve å holde motet til hverandre oppe, ikke sant?

Kjempestor trøsteklem...

ja jeg skal høre med legen i morra... er bare så fryktlig redd for å miste... så kommer til å gjøre alt for at det skal gå bra...

hater egentlig fastlegen min oxo... han har aldri brydd seg før... Så får se hvordan han er i morra...

....................  Er det mulig?? Skjønner deg godt og sender en trøsteklem din vei!

Håper virkelig det går bra med deg og at spira di klamrer seg fast! Det fortjener du!!

Hvis ikke du er fornøyd eller føler deg trygg på fastlegen heller ville jeg byttet denne med en gang.
Du trenger støtte og hjelp fremover og hvis ikke legen kan gi deg det så er h*n ikke den rette for deg.
Men prøv først å bli henvist til en ny gynekolog og få legen til å skrive på rekvisisjon at det haster grunnet omstendighetene.

Hvis ikke dette hjelper ville jeg reist til helsestasjon og pratet med jordmor, treffer du den riktige der kan mye være gjort allerede[;)]

Merker jeg engasjerte meg veldig nå, unnskyld[:)] Men ønsker deg masse lykke til fremover og håper virkelig alt går deres vei nå[:)]

Skal snakke med jm i morra. siden legen min holder til på helsestasjonen her i byen :D

ORIGINAL: nadja1986

Skal snakke med jm i morra. siden legen min holder til på helsestasjonen her i byen :D

Det høres veldig lurt ut! [:)] Regner med det blir en annen opplevelse, jordmødre må være noen av de snilleste damene som finnes, jeg har i alle fall bare møtt på superkoselige jordmødre... [:)]

ORIGINAL: tone86

....................  Er det mulig?? Skjønner deg godt og sender en trøsteklem din vei!

Håper virkelig det går bra med deg og at spira di klamrer seg fast! Det fortjener du!!

håper virkelig jm er så god å snill som ho jeg hadde sist der nede:) ho ville virkelig stå på for oss... men er jo bare 4 uker i dag... så håper jeg får hjelp....

Herregud, så sint jeg blir[:@][:@] Skjønner ikke at det går an å være så ufølsom[:@] Her kommer du og er glad over graviditeten og ønsker å få hjelp til å holde på spiren og så får du en så kald skulder. Nei, jeg er rett og slett overrasket over behandlingen. Håper virkelig at du når frem og at spiren klamrer seg fast.

Ja det er helt utrolig å få sånn behandling...

Godt min fastlege endelig tar oss på alvor... Skal på 1 svangerskaps kontroll i dag og skal ta hcg blodprøver:D noe jeg aldri har fått føre... og han skal oxo ta prøver på om jeg trenger progestron... er progesteron nivået veldig lavt, skal han sende meg videre til en gyn her i byn hehe... Så nå er det en time igjen til jeg kjører need:D gruleder meg nesten

Back
Topp