Gikk ikke denne gangen... :(

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Rugedag 10 nå... Hadde litt blod på papiret i mårest, men såg ikke mere. Fått vondere og vondere i magen utover kvelden, å på do i sta blødde jeg masse og menssmertene har kommet :'(

Føler meg så mislykket, hvorfor går det ikke...? Nedtur etter nedtur :'(

Sist ferskforsøk begynte jeg å blø på rugedag 9. Så begynner jo å blø så tidlig å...

Er utrolig heldig som har ei datter på 2 år. Men føler at det er noe som mangler, familien blir ikke komplett før lillebror eller lillesøster kommer...

Huffda!! Så leit å høre!!! :(Forstår absolutt hva du mener med at du ikke føler familien er komplett - har også en datter på 1,5år men vil så gjerne gi hun en søster/el bror.

Håper dere får prøve igjen, og at spiren sitter neste gang!

Stor klem

Så leit :( begynnte selv å blø på rugedag 9. Positive tester men blør enda. Ikke noe smerter men håpet om at frøet er der enda er lite :/ hadde hcg nivå på 16 mandag. Ny prøve tok jeg på onsdag og får svar imorgen.

Sender deg en stor klem! Ta godt vare på deg selv og bruk tiden fremover til å bygge deg opp mot nytt forsøk når du er klar for det.

Da er vi i samme båt dessverre... Negativ HCG til tross for to positive tester. :p Ønsker så veldig at gutten min skal få en bror eller søster. Livet og familien blir liksom ikke komplett uten...
Krysser fingrene for at d lykkes for oss alle snart! :) Sender deg en stor klem! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da er vi i samme båt dessverre... Negativ HCG til tross for to positive tester. :p Ønsker så veldig at gutten min skal få en bror eller søster. Livet og familien blir liksom ikke komplett uten...
Krysser fingrene for at d lykkes for oss alle snart! :) Sender deg en stor klem! :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Fådd svar på hcg prøven jeg tok onsdag. Hadde økt fra nivå 16 (mandag) til nivå 69 (onsdag) :) har mere håp nå tross blødning...

så leit :(
stor klem til deg

Takk for hilsinger.

Har utrolig vondt i magen. Har veldig vondt ved vanlig menstruasjon, men nå er det ille :'( Har stort sett sittet for meg selv å prøvd å koble ut i dag. Har så lyst til å gråte, men tørr ikke... Er redd jeg ikke klarer å stoppe. Vet at skuffelsen går over, men sliter litt nå...

Mange tanker, hvorfor skjer dette meg? Hva galt har jeg gjort? Vil jeg noen gang bli gravid og mamma igjen?

Slapp av og ikke tenk så mye på det så skjer det sier mange... Ei på jobb som venter gutt nr 3... "Trengte bare å kaste trusa etter han, så ble jeg gravid" sa hun... Skal ikke jenta di få søsken snart da? Da får jeg lyst til å gråte... Men klarer å snakke meg bort.

Heldigvis har jeg ett lite mirakel, elsker henne utrolig høyt, vet ikke hva jeg skulla ha gjort uten henne...

Dagens sytetråd fra meg... Føler meg faktisk litt bedre bare av å ha skrevet dette nå..

Back
Topp