Gikk ikke den rette veien..

Heidi-88

Første møte med forumet
Vært dårlig hele helgen med blødning og smerter, og i morges toppa det seg med det som endte med SA Vi var 10+5 og dette skulle vært første barnet vårt.

Jeg blødde ganske mye i morges og i ettermiddag, og det kom ut en del små.og store klumper. Nå har blødningen så og si stoppet, er kun litt når jeg er på do. Er dette noe jeg burde bekymre meg for?
 
Klem til deg! :Heartred

Jeg ville sett det an litt. Jeg blødde av og på i et par dager, mellom slaga stoppet det nesten helt opp.
 
Så trist at du har mistet :Heartred

Vi oppdaget MA i uke 9+5, da hadde det ikke vært utvikling siden uke 6. Fikk Cytotec som jeg tok dagen etter, 9.september. Det fungerte bra for meg og fikk ut mye i løpet av 5-6 timer. Jeg blødde mye i toalettet, men ikke mye i bindet. Slik var det noen dager og jeg var også bekymret for at jeg blødde for lite. I løpet av uken fikk jeg litt i bindet, men som en liten mens. Sluttet å blø på dag 7. Etter det har det ikke komt noe, så antar og håper det var det. Skal til lege i morgen og sjekke hcg, har fremdeles litt utslag på tidligtest fra babyplan. Håper selvsagt alt er ute og at vi kan prøve igjen.

Jeg håper du er ferdig med det og at kroppen kommer tilbake til normalen igjen.
Lykke til videre :Heartred
 
Så trist at du har mistet :Heartred

Vi oppdaget MA i uke 9+5, da hadde det ikke vært utvikling siden uke 6. Fikk Cytotec som jeg tok dagen etter, 9.september. Det fungerte bra for meg og fikk ut mye i løpet av 5-6 timer. Jeg blødde mye i toalettet, men ikke mye i bindet. Slik var det noen dager og jeg var også bekymret for at jeg blødde for lite. I løpet av uken fikk jeg litt i bindet, men som en liten mens. Sluttet å blø på dag 7. Etter det har det ikke komt noe, så antar og håper det var det. Skal til lege i morgen og sjekke hcg, har fremdeles litt utslag på tidligtest fra babyplan. Håper selvsagt alt er ute og at vi kan prøve igjen.

Jeg håper du er ferdig med det og at kroppen kommer tilbake til normalen igjen.
Lykke til videre :Heartred

Høres veldig likt ut det jeg opplever. Ser kun litt i bindet og når jeg er på do, ellers så henger det igjen litt smerter i korsryggen og livmora

Jeg har ikke fått noe beskjed om å komme inn til legen for sjekk når dette er over, men er kanskje ikke dumt å bestille en time? Vil jo gjerne begynne og prøve igjen så fort som mulig.

Tusen takk og lykke til videre du også❤
 
Høres veldig likt ut det jeg opplever. Ser kun litt i bindet og når jeg er på do, ellers så henger det igjen litt smerter i korsryggen og livmora

Jeg har ikke fått noe beskjed om å komme inn til legen for sjekk når dette er over, men er kanskje ikke dumt å bestille en time? Vil jo gjerne begynne og prøve igjen så fort som mulig.

Tusen takk og lykke til videre du også❤
Hvis det har gått noen uker og du fortsatt har utslag på graviditetstester vill jeg kontaktet lege.

Jeg hadde SA 5+3 ca, og hadde positive tester i 17 dager etter SA.
 
Hvis det har gått noen uker og du fortsatt har utslag på graviditetstester vill jeg kontaktet lege.

Jeg hadde SA 5+3 ca, og hadde positive tester i 17 dager etter SA.

Tusen takk for svar Da får jeg bare prøve og smøre meg med god tålmodighet
 
Back
Topp