Gikk du ned i vekt av å amme?

Masse :) Gikk fra ca. 100 til 75 kg på ganske kort tid :) Mye barn, vann og fostervann som kom ut, men også en del amming sin fortjeneste :)
 
Gikk ned voldsomt mye med førstemann.. Veide 45 kg før jeg ble gravid, gikk opp til 48 kg og raste ned til 39 mens jeg ammet. Fikk god hjelp og oppfølging av lege, så vekten økte gradvis igjen. Heldigvis!
 
Nei. Gikk opp. Tross for jeg levde på knekkebrød og vann, siden babyen ikke tålte noe helst. Med en gang jeg slutta å amme, gikk jeg ned 20 kg på kort tid da :p
 
Ja, gikk ned veldig mye. Nå 2 år etter er jeg kommet opp i normalvekt igjen!
 
Jeg gikk ned 45 kg men jeg ammet sist men da trente jeg og spiste sunt :)
 
Nei, vekta klorer seg fast selv om jeg har lagt om kosthold, fullammer en på 4 mnd og har gått fra sofagris til ganske aktiv med gåturer og trening.
 
Nei! Ble så sulten og søtsugen
 
Litt vanskelig å si, da jeg er veldig slank og gikk opp 25 kg.. Ville jo sannsynligvis gått ned uansett. Men jeg ammet og hadde masse melk, og det hadde nok ikke noen negativ effekt på vektnedgangen ;) Ellers trillet jeg en del turer også!
 
Ja, la på meg 14 kg under svangerskapet, 8 mnd etter fødsel viste vekta -20kg... Ikke bare amming, da, gikk mye tur også, men tror amming sto for mye av vektnedgangen. Sleit med å legge på meg igjen etter at jeg sluttet å amme også, så da jeg ble gravid på nytt igjen nå i juni lå vekta fortsatt 4 kg under startvekta ved første graviditet.
 
Nei. Eller, gikk jo ned det barn og vann veide. Med første gikk jeg ned når jeg sluttet å amme, med andre måtte det trening til i tillegg.
 
Nei, ikke et eneste gram :p
 
Back
Topp