Gikk dere som har (første)født ivf-baby over tid?

Vivaliva

Elsker forumet
Assistert-jentene
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Augustbarna 2021
Sitter her i uke 35 og tankene surrer:shy: dere som fikk en ivf-baby, gikk dere over tid eller fødte dere før termin? Noen som vet om ivf har noe å si for statistikken der?
 
St Olavs oppgir : «Det er noe større tendens til å føde for tidlig etter IVF/ICSI»
 
Jeg gikk over og ble satt igang på 11 dagen over om jeg husker rett. Interessant spørsmål. Lykke til med fødsel og god jul!
 
Fødte første en uke før termin, har seks dager til termin med lillebror og venter i spenning (og håper ingenting skjer i dag :bored:) :)
 
Første ivf (icsi) baby ble født 4 dgr over termin.
(Førstefødte kom 13 dgr over termin, unnfanget naturlig).
 
Begge mine AIH-barn er født 5 dager over termin.
 
ICSI 13 uker før, 27+3
 
IVF, igangsatt på kontroll, 7 dager etter termin (ble født 8 dager etter termin)
 
Riene starta av seg selv og han kom 5 dager over termin☺️
 
Fødte min ICSI gutt i uke 36. Men det var fordi de var nødt til å ta han med hastesnitt pga stor blødning fra morkaken som var totalt foranliggende, ikke fordi fødselen egentlig startet..
 
Jeg fødte tre dager før termin :) Masse lykke til med fødselen!
 
Fødte første en uke før termin, har seks dager til termin med lillebror og venter i spenning (og håper ingenting skjer i dag :bored:) :)

Hvordan går det med deg? :)
 
Hjemme med lillebror nå - fødte 2.juledag (4 dager før termin) :)


Har skjedd ting mens jeg hadde juleferie skjønner jeg:joyful: gratulerer så mye!! Og takk for et ekstremt ferskt bidrag til denne uhøytidelige statistikkinnsamlingen;)
 
Ble planlagt keisersnitt her uke 37, men det var på grunn av mistanke om begynnende svangerskapsforgiftning og at ene tvillingen ikke vokste riktig.
 
Her kom han dagen etter termin.
 
Back
Topp