Gikk d så sakte sist gang åg?

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Forstår ikke kordan eg kom meg gjennom di 11-12 ukene sist.. D går go så tregt!!
Vil bare komme meg over så jeg kan puste igjen å fortelle d til alle:)

Tror ikke d har gått opp for meg egentlig.. Gleder meg son til magen:):):)

Hihi.

Ja det går desverre så sakte så sakte......

dette er det verste ukene......!
de er så lange!

men så er vi 12 uker, og vi tenker, jøss, dette gikk kjapt... :)

dette er det verste ukene......!
de er så lange!

men så er vi 12 uker, og vi tenker, jøss, dette gikk kjapt... :)

Det går så sakte at jeg blir forundra når jeg sjekker terminkalkulatoren flere ganger samme dag, og finner ut at den ikke har beveget seg.. Grmpf.. Og jeg venter på nr 3.. *Dååånnn...*

Det går så sakte at jeg blir forundra når jeg sjekker terminkalkulatoren flere ganger samme dag, og finner ut at den ikke har beveget seg.. Grmpf.. Og jeg venter på nr 3.. *Dååånnn...*

tiden fra positivtest til tidlig ul eller uke 12 virker som en evighet.......  :(

tiden fra positivtest til tidlig ul eller uke 12 virker som en evighet.......  :(

Jeg synes tiden går saktere denne gangen, enn de to gangene jeg har vært gravid tidligere. Forskjellen ligger nok i at denne gangen testet jeg på IKM (4+0), de andre gangene har jeg liksom begynt i uke 8 og 6.

Men, nå er jeg halvveis til uke 12, så det går jo fremover :)

Jeg synes tiden går saktere denne gangen, enn de to gangene jeg har vært gravid tidligere. Forskjellen ligger nok i at denne gangen testet jeg på IKM (4+0), de andre gangene har jeg liksom begynt i uke 8 og 6.

Men, nå er jeg halvveis til uke 12, så det går jo fremover :)

Back
Topp