gikk amokk igår...

¤Annoying Orange¤

Elsker forumet
Handla for 1325kr på kids and care...

de har tilbud viss du handler for mer enn 13000 får du et videokamera... så nå har jeg så og si alt jeg trenger + litt til...

begynnte med at de hadde vonga jeg vil ha mye billigere enn i butikkene her i området så så jeg tilbudete og handla resten og... kunne ikke dy meg!

Så nå venter jeg på vogn, vognbag, bilsete, lekegrind, stativ til badebalje, speil til bilen og bursdagsgave til han som blir 5år nemlig lego!! osså videokameraet... blir gøy!!! [:D][:D][:D]

Fikk du alt det der for 1325kr ??[8D][8D]
Regner med at du har glemt et siffer[:D]
Men diggggggg med shopping[:)][:)][:)]

Oj oj digg å siv av litt cash da[:)]

hvis du fikk alt det for 1300kr gjorde du et kupp [;)]
men greit å ha alt i hus da [:D] grattis!!

jeg håper jeg får vite kjønn imorgen jeg... så jeg kan begynne å shoppe litt.

Nice! Da er jo jobben gjort da[:D][:D]. Deilig å gå amokk. Desverre så blir lommeboka så sinna[8D]

Oi, jøss da har du jo nesten alt du trenger[:)] Men kids & care? Du tenker ikke på babyshop? Hvor lenge har de det tilbudet? Når jeg tenker meg om så trenger jeg vel kanskje ikke ting til 13000[8|] Men ny vogn trenger jeg jo[:)] Og kanskje litt andre ting[:)]

ORIGINAL: ~StRaToS~

Fikk du alt det der for 1325kr ??[8D][8D]
Regner med at du har glemt et siffer[:D]
Men diggggggg med shopping[:)][:)][:)]

ja hadde vist glemt 1 null... men va ganske bra priser uansett!!!

altid gøy me shopping... men nå er det bare 500kr i igjen på sparekontoen så nå er det spare tid igjen!!

ORIGINAL: Silje1982

Oi, jøss da har du jo nesten alt du trenger[:)] Men kids & care? Du tenker ikke på babyshop? Hvor lenge har de det tilbudet? Når jeg tenker meg om så trenger jeg vel kanskje ikke ting til 13000[8|] Men ny vogn trenger jeg jo[:)] Og kanskje litt andre ting[:)]

jess Kids and care... vi har bare lager her i sandnes nå... de har lagt ned butikken og de ensete som har teutonia uteom er reflex... og der kosta vogna 6800+2000 for bag mens jeg ga 5200+1350 for det på kids and care på nettet...

kjøpte også akta Graco Duologic 2 til 3299... har ikke sjekka prisen andre plasser men syntes d så ut som en pris de nok har de fleste plasser...

lekegrinda var også 200-300kr billigere etter hva jeg har sett i butikkene og stamp stativet var billig... vil ikke ha stellebord siden jeg ikke har plass og orker ikke sitte inne dysjen å bade ungen denne gangen... bruker benkeplata me vasken til stelling og tar med meg stampen ut på gangen når vi er ferdi å bade!!!

var liksom det jeg trengte mest... min gamle vogn er ødelagt og lekegrinda er for gammel og detter sammen... så den har vi kasta...

vet ikke hvor lenge tilbudet er det var derfor jeg bare kjøpte igår... skulle egentlig bare kikke litt på vogn da jeg åpna handlekurven merka jeg tilbudet... videokameraet er vist vært 3000kr eller noe sånn...

Back
Topp