bellasnella
Elsker forumet
I`m baaaaaaaaaaaaaaaaaack [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Endelig fått fikset nettet, og kommet meg inn på bv!! Har bare vært på fb gjennom iphonen i det siste.. Missed you girls [:)]
Hehe... Håper dere husker meg da, kan jo vel ikke bare gå ut i fra det? [;)]
Alt er bare bra med oss i allefall, William stortrives i barnehagen, blitt skikkelig mammadalt da [:)] Ikke begynt å gå enda, men reiser seg og står alene. Går med vogn og slikt, men skummelt å slippe seg, det finnes da vel grenser [;)] Charlotte er stolt 4.klassing!! Tenk, jeg har ei datter som er 4.klassing, og nå begynner mora å bli rimelig teit altså... Jeg gjorde henne faktisk utrolig flau her en dag, og jeg som trodde jeg var den kule unge mora [8|] My bad!
Savnet dere altså jenter, gratulerer til alle nydelige gullene som har hatt 1-årsdag, og alle mammaene som har hatt bursdag [:)]
Ser det er utrolig mange som har blitt gravide, så masse masse gratulerer til dere også
Blir ikke verpesyk i det hele tatt... Ååååå, klarer ikke å legge i fra meg at jeg ønsker at vi skal ha et barn til altså...
Ellers da, er det noe liv her inne nå? Mange som har begynt å jobbe sikkert, inkludert meg selv. Men vi skal da vel ikke gi opp August 2009 for det?
Klemmer til alle
Endelig fått fikset nettet, og kommet meg inn på bv!! Har bare vært på fb gjennom iphonen i det siste.. Missed you girls [:)]
Hehe... Håper dere husker meg da, kan jo vel ikke bare gå ut i fra det? [;)]
Alt er bare bra med oss i allefall, William stortrives i barnehagen, blitt skikkelig mammadalt da [:)] Ikke begynt å gå enda, men reiser seg og står alene. Går med vogn og slikt, men skummelt å slippe seg, det finnes da vel grenser [;)] Charlotte er stolt 4.klassing!! Tenk, jeg har ei datter som er 4.klassing, og nå begynner mora å bli rimelig teit altså... Jeg gjorde henne faktisk utrolig flau her en dag, og jeg som trodde jeg var den kule unge mora [8|] My bad!
Savnet dere altså jenter, gratulerer til alle nydelige gullene som har hatt 1-årsdag, og alle mammaene som har hatt bursdag [:)]
Ser det er utrolig mange som har blitt gravide, så masse masse gratulerer til dere også
Blir ikke verpesyk i det hele tatt... Ååååå, klarer ikke å legge i fra meg at jeg ønsker at vi skal ha et barn til altså...Ellers da, er det noe liv her inne nå? Mange som har begynt å jobbe sikkert, inkludert meg selv. Men vi skal da vel ikke gi opp August 2009 for det?
Klemmer til alle