Giiiiiiirls

bellasnella

Elsker forumet
I`m baaaaaaaaaaaaaaaaaack [:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Endelig fått fikset nettet, og kommet meg inn på bv!! Har bare vært på fb gjennom iphonen i det siste.. Missed you girls [:)]

Hehe... Håper dere husker meg da, kan jo vel ikke bare gå ut i fra det? [;)]

Alt er bare bra med oss i allefall, William stortrives i barnehagen, blitt skikkelig mammadalt da [:)] Ikke begynt å gå enda, men reiser seg og står alene. Går med vogn og slikt, men skummelt å slippe seg, det finnes da vel grenser [;)] Charlotte er stolt 4.klassing!! Tenk, jeg har ei datter som er 4.klassing, og nå begynner mora å bli rimelig teit altså... Jeg gjorde henne faktisk utrolig flau her en dag, og jeg som trodde jeg var den kule unge mora [8|] My bad!

Savnet dere altså jenter, gratulerer til alle nydelige gullene som har hatt 1-årsdag, og alle mammaene som har hatt bursdag [:)]

Ser det er utrolig mange som har blitt gravide, så masse masse gratulerer til dere også Blir ikke verpesyk i det hele tatt... Ååååå, klarer ikke å legge i fra meg at jeg ønsker at vi skal ha et barn til altså...

Ellers da, er det noe liv her inne nå? Mange som har begynt å jobbe sikkert, inkludert meg selv. Men vi skal da vel ikke gi opp August 2009 for det?

Klemmer til alle

Hei søta, missed u girl[:D]
Så flink William gullet er, Ada reiser seg også, og står selv ved hjelp av sofa, bord osv[:D]
Flinke skattene våre

Du må da ikke gjøre ungene dine flaue, må da du og skjønne[8D] Hehe, kommer sikkert ikke til å bli bedre med årene.. Haha...[:D]
Utroolig mange som har blitt gravid igjen ja, men ikke her enda[;)] Håper det ikke blir så alt for lenge til da[:D]
Kommer garantert ikke til å slutte og være her på Aug.09, er bare hjemme om dagene jeg så[:D]

Grattis til William gutten også, som har fyllt 1 år

Hei hei velkommen tilbake : D så koselig å høre fra deg igjen :D
næmmen har du gjort henne flau : P ?
Hehe det tror jeg alle mødre vil oppleve en dag , hehe .. .
Plutselig er man den teite mammaen , hehe ...

Så bra att William koser seg i barnehagen å vokser å har det bra :D
Du ekke den eneste som blir babysyk neei :p
hehe [8D]

Så flink Ada er Kari [:)]

Hehe, virker som vi alle tre er babysyke cattababe [;)]

ORIGINAL: Bakmus

Heeey! Jeg har savnet deg, så ja jeg husker deg[:D][:D][:D]

Hva var det du gjorde som gjorde henne flau da? [8D]

Godt å "se" deg igjen [:D][:D]

Så søt du er bakmus [:D] Godt å "se" deg igjen også!

Hehe, sa til søskenbarnet hennes som er en gutt som er 1 år eldre, at han må komme og besøke oss snart for det er mange søte jenter her vi bor [;)] Var mest for å terge han da, men jeg var jo bare sååååååååååååå teit i følge henne... Og attpåtil oppå dette, så måtte jeg jo fortelle det til resten av selskapet etterpå, og når hun hørte det, var jeg rett og slett HÅPLØS!!!!!!!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei snuppemor!!!! SÅ kjekt å ha deg tilbake! Har savnet deg masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godt å høre at alt er vel med den skjønne familien din. Hihihi-----ser for meg snuppa di med oppgitt blikk--- teite mamma assa....HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Deilig for mammahjertet ditt at lille trives i bhg da! Da er alt som det skal være.

Du kom i grevens tid kan man si----har vært farlig stille her siste uken, men vi skal kjempe for å holde forumet i live, ikke sant?????????????????????????????????????????????????????????????? [:)][:)][:)] Kjempeglad for å "se" deg her igjen!

ORIGINAL: Chinchilla

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei snuppemor!!!! SÅ kjekt å ha deg tilbake! Har savnet deg masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godt å høre at alt er vel med den skjønne familien din. Hihihi-----ser for meg snuppa di med oppgitt blikk--- teite mamma assa....HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Deilig for mammahjertet ditt at lille trives i bhg da! Da er alt som det skal være.

Du kom i grevens tid kan man si----har vært farlig stille her siste uken, men vi skal kjempe for å holde forumet i live, ikke sant?????????????????????????????????????????????????????????????? [:)][:)][:)] Kjempeglad for å "se" deg her igjen!

Heia snuppelupp [:)] Alt bra med deg og dine også? Stolt førskolejente så jeg på fb, og ser Sebastian trives i bh nogså [:)] Vi skal holde forumet i live ja, må jo det! Koselig å "se" deg igjen også, klem

Back
Topp