Giiiiiiiiiira

Lillesnille

Forumet er livet
Nå har jeg vært på min første ZUMBA time!!!!!!

Er SÅÅÅÅÅ gæli gira at jeg sprekker snart[8D]

Det må dere prøve alle sammen!!! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lillesnille

HÆRLI
blir gira ja, deilig trening, så dumt at jeg går glipp av neste time, gleder meg til jeg skal i vei igjen om 2 uker[:D]

ORIGINAL: gundur

ORIGINAL: Lillesnille

HÆRLI
blir gira ja, deilig trening, så dumt at jeg går glipp av neste time, gleder meg til jeg skal i vei igjen om 2 uker[:D]

Gira enda jeg.. Gjorde jo supermye feil, men det var jeg faan ikke alene om [8D][:D] Hoho. arti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er det vanskelig?

Det er kjempe moro[:D]

solstråla23; nei det er ikke vanskelig, men ikke lett å følge med på alle movsa når man er helt fersk men det kommer fort[:D] Er sååå artig[:D] Slitsomt ja, men GØØY[:D]

JA, det er innmari gøy :):)
Man glemmer nesten at man trener, og jaggu går det unna med dissa trinna!! Hehe, ikke like lett å henge med!

ORIGINAL: Smulan*

JA, det er innmari gøy :):)
Man glemmer nesten at man trener, og jaggu går det unna med dissa trinna!! Hehe, ikke like lett å henge med!

Heheh veit[8D] Her er mandag,onsdag og lørdag men det er to forskjellige instruktører.. og det er stoooor forskjell på de to. Hu ene som har annenhver lørdag forklarer litt mer og har et program som er litt "lettere" for de nye liksom, så vi ikke skal dette ut.. Men hun andre har for viderekommende.. hehe[8D] Men man komme fort inn i det da[:)]

Plutselig var det jo over, kunne glatt tatt en time til[;)][:D][:)]
Jeg merket ikke at jeg var klar før jeg sto i dusjen, men så deilig med noe nytt[:D]

ORIGINAL: Lykkepia

Her er det tirsdager , torsdager og lørdager så jeg tenker faktisk at jeg skal reise hvertfall tirsdager og lørdager .. Er klokken åtte , så når gutten begynner å legge seg tidligere skal jeg reise alle dagene![:)]
Er du på msn ? ;)

Kan ikke bare thomas ha han da mens du trener?? Her har lp han, deilig å komme seg ut litt alene..

ORIGINAL: Lykkepia

Her er det tirsdager , torsdager og lørdager så jeg tenker faktisk at jeg skal reise hvertfall tirsdager og lørdager .. Er klokken åtte , så når gutten begynner å legge seg tidligere skal jeg reise alle dagene![:)]
Er du på msn ? ;)

om jeg er på msn? Nå er jeg iallefall det.

Ja, den timen gikk sykt fort!! Å så gøy!!

Back
Topp