Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiraaaaaa

1gangs lykke

Glad i forumet
Da er lokalet til bryllupet bestilt! Og det blir 15 september 2012 jeg skal gfte meg!
jaiks så morro! Enda leeenge til, men så gøy å planlegge!

Noen der ute som har noen gode tips til hvor vi kan ha selve sermonien? I oslo? Kjellebassen vil ikke gifte seg i kirke, og jeg vil ikke på tinghuset! Jeg vil liksom gå opp til han om dere skjønner! Om jeg ikke får gå til alters så skal jeg ihvertfall gå opp og vise frem kjolen altså!
Kan jo ha sermonien i hagen der vi har leid lokalet..men kunne tenke meg noe kult i sentrum kanskje?
Forslag?

er heeelt i bryllupsmodus her nå!
Maria, du må forklare meg dette ebaygreiene og brudekjolekuppet på torsdag!

jeg og vil gifte meg [&:] men pengene strekker ikke til vært forlovet i 4 år å det er lenge det... 

Så kjekt!!

Og for en fin dato dere har valgt! Vi giftet oss også 15. september, riktig nok i 2009 da men [;)]

Weeeee, weddings 2012[:D][:D]
Deilig å starte planleggingen tidlig, vi har allerede booket lokale og kirke[;)] 02.06.12 is the magical date[:D]

kan vise deg litt jeg, er ikke så vanskelig=) fordel å ha en pc å se på da.

Men du - ute bryllup i september er litt risky. er det ikke mulig på lokalet da. hva har dere leid egentlig?

Mamma te 3 prinsessa - vi har ingen penger og skal gifte oss i sommer. Vi har arva masse pynt, kjøpt kjole billig på Ebay, får masse god hjelp fra gode venner og familie, så vi får det til å gå rundt. En må bare planlegge litt annerledes. Totalt har vi et budsjett på under 30 000, inkl. mat til 80 personer, bryllupsnatt, lokale og kirke - og det skal gå greit det altså. Har ikke bar da, men vi skal la folk ta med seg den alkoholen de vil på festen - sparer mye penger på det. Og ølen som serveres til maten lager gubbisen min selv. Blomster skal vi plukke i skogen. Og vi satser på et knallfint bryllup =)

Så koselig! Forstår godt du er gira, ja! Skulle ønske jeg var litt mer gira for et års tid siden, men da var det mest uketelling og magemål som var i fokus....[:D] Begynner å nærme seg august veldig fort og jeg føler ikke at jeg har helt kontroll [8D]

Er enig med MariaKA om at utevielse i september kan være risky. Men på den andre siden så kan du få over 20 grader og sol [:)] Så det spørs jo hvor mye litt regn betyr for deg. Men kan kanskje være greit å ha et partytelt el.l. i bakhånd slik at ikke gjestene blir søkkvåte om det skulle bli mye regn. Grefsenkollen kan jo være fint? Spektakulær utsikt i alle fall [:D] Eller Akershus festning? Eller en av parkene?

sett masse fine kjpler på ebay, men må ut og prøve litt i noen salonger for å se hvilken stil jeg vil ha liksom..dessuten 14kg igjen å gå ned!
Jo, utesermoni er jo litt risky ja..
Derfor hadde det vært gøy å ha ett kult sted i sentrum, eller så går det ann å ha det inne på det lokalet vi leide da.
tenke tenke!

weeee så gøy[:D] gleder meg til den dagen jeg også skal gifte meg[:)]
hvis den kommer hehe[8D]

Back
Topp