giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FruStina

Gift med forumet
 jaaaaa....jeg er såååå gira som den rosa elefanten. Bare at jeg ligger i sofan, er trøtt som en strømpe og er kvalm......VEL jeg føler det sånn inni meg da !!!

Jeg er altså så syden syk at jeg blir smårar, savner sommer og sol, bad og strand. Og tror dere ikke mannen nå har bestemt at vi skal reise til syden i september/oktober skifte. Jeg er bare sååååååååååååååååååå glad. Så da reiser vi 14 dager nedover da, stor mage og lillegutt med. Lurer på hvordan jeg skal klare å holde ut ventetiden jeg....hihi

Weeee! Så spennende og morro! Dette blir bra. Også på høsten da, slippe unna triste Norge og komme seg til varmen:D Det blir sikkert kjempe koselig:D Så bra at gubben bestemte seg!

ja det er utrolig deilig å reise på den tiden, senere kunne vi ikke, for jeg vil reise i den trygge perioden [:D] Så nå må vi bare finne ut hvor det blir denne gang [:D]

Hva står øverst på ønskelista da?

altså, vi velger nok det tryggeste for oss, et sted vi er kjent, så må bli gran canaria hvor vi har mye kjent folk, men kunne tenkt meg på amadores stranda og ikke puerto rico [:D]

Har ikke vært der=) Men hører det er fanatstisk[:)] Kjempe sjalu jeg!!!!

Veldig deilig der, alltid bra vær. Og en fantastisk strand. Skulle gjerne dratt med hele januar forumet jeg [:D]
Var på Gran Canaria vi giftet oss i 2009 [;)], så mange herlige minner

Ååå, det hørtes heerlig ut[:D][:D]

Heldiggris!! [:)]

amadores er jo bare såååååå nydelig [:D][:D][:D]

Back
Topp