Giii meg styrke...

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
var på kjøpesenteret for å treffe ei venninde i dag og se et danseshow.. det eneste jeg hørte fra lillemann det var; "kan eg få sjokolade" "kan eg få iiiis" "eg vil ha sjokolade" "eg skaaaaaa ha iiiiiis" og ""eg vil ha sånn og sånn og sånn".. og hans reaksjon når han fikk et nei var å hyyylskrike og grine... ikke at han fikk viljen sin av den grunn altså...

han er blitt så fæl til å bli sint når han ikke får det han vil.. og griner hver gang han får et nei for noe.. prøver å forklare han på forhånd hvordan ting skal være og hva vi skal når...men det hjelper ikke så mye lenger.. han blir bare sint når han ikke får det som han vil... om jeg sier han kan få noe annet eller gjøre noe annte så vil han ikke det.. men når vi har bestemt at han ikke får noe av delene fordi han ikke vil, ja da vil han den alternative tingen likevel.. han skal liksom ha motsatt mening av meg uansett.. Skikkelig trassig.. dagene blir en kamp når han er sånn.. [:(]

Vil ikke være en sånn sliten og irritert mamma[:(]

Råd?

[&o]Uff, det der er slitsomt
Dattra mi på 2 år er akkurat likens sånn i hverdagen ( hun er veldig grei i forhold til butikker å sånt, tar nei for ett nei å sånt), men sånn ellers, hun skal ha det , det å det , å sier jeg nei så blir hun enten sint å slår og slikt, eller lei seg å hylgriner, ellers så blir hun megasårbar å griner med store øyne å surleppe å kanskje en liten tåre [8D]? 

to årsalderen er en herlig alder ja,:P å annenhver helg så har vi stedattra mi på 3 år her, å hun er i samme gata hun å [8D] life is beautiful[8D]

ORIGINAL: **MalinJeanette**

[&o]Uff, det der er slitsomt
Dattra mi på 2 år er akkurat likens sånn i hverdagen ( hun er veldig grei i forhold til butikker å sånt, tar nei for ett nei å sånt), men sånn ellers, hun skal ha det , det å det , å sier jeg nei så blir hun enten sint å slår og slikt, eller lei seg å hylgriner, ellers så blir hun megasårbar å griner med store øyne å surleppe å kanskje en liten tåre [8D]? 

to årsalderen er en herlig alder ja,:P å annenhver helg så har vi stedattra mi på 3 år her, å hun er i samme gata hun å [8D] life is beautiful[8D]

Ja, det er utrolig slitsomt.. man blir så rådvill...[&:]

kjenner til den sure leppa og krokodilletårer..[8D] men nå går det i at han bli sint hele tiden.. og utenom det så skal han skrike og hyle da, når han leker.. er så voldsom.. innestemme er noe som er ukjendt for denne karen for tiden!![8D]

herlig alder ja, det er jammen greit!![8D] oij, to sånne ja... det kan jeg forestille meg at blir veeldig mye![;)][&:]

Tantegutten min var slik. Søstra mi sto på sitt og lot han hyle helt til han så at det ikke nyttet. Funka fint det.

ORIGINAL: T.Js mamma

Tantegutten min var slik. Søstra mi sto på sitt og lot han hyle helt til han så at det ikke nyttet. Funka fint det.

jeg står på mitt jeg også.. han får ikke viljen sin av meg ved å skrike og hyle..[;)][:)]

Pleier å ha med drikkeflaske, litt frukt og kanskje til og med matpakke om jeg vet at vi skal på en litt lengre handletur og jeg har bestemt meg for at det ikke skal brukes penger på " vil ha, skal ha" [:)]

ORIGINAL: Lille Lu

Pleier å ha med drikkeflaske, litt frukt og kanskje til og med matpakke om jeg vet at vi skal på en litt lengre handletur og jeg har bestemt meg for at det ikke skal brukes penger på " vil ha, skal ha" [:)]

hadde med kjeks og drikke til han... :) men det var ikke hjelpi..[&:]

Back
Topp