Gigapupper

• Trådstarter Trådstarter lurelure
  • Opprettet Opprettet
L

lurelure

Guest
Haha...
Nå skal det kanskje nevnes at jeg nok ikke har fått tildelt store og fine former ;)
Men det er bare manglende mens og superømme bryster (om de kvalifiserer til det) og brystvorter som forteller meg at jeg er gravid.
Hele dagen kjenner jeg hvor ømme de er. Trenger ikke komme borti dem engang kjennes det ut som.

Så... i natt drømte jeg at jeg våknet og hadde fått deee store puppene :P Også tenkte jeg, "ja da var det jammen ikke rart det har sprengt mye i dem i det siste, når de har blitt så store".

Kan si jeg ble litt skuffa da jeg våknet på ordentlig og det gikk opp for meg at det bare var en drøm :P
Haha...

Haha... ja det føles sånn når utgangspunktet er så lite.
Men jeg får nok bare "normale pupper" når jeg ammer :P

Hehe :) Gleder meg ikke videre til brystspreng altså, men ammepuppene tar jeg gjerne igjen ;) Er ikke særlig til pupper å skryte av for øyeblikket iallefall :p

Hehe :) Gleder meg ikke videre til brystspreng altså, men ammepuppene tar jeg gjerne igjen ;) Er ikke særlig til pupper å skryte av for øyeblikket iallefall :p

Samme her ;)
Håper bare jeg klarer å holde meg unna brystbetennelser denne runden :confused1

Samme her ;)
Håper bare jeg klarer å holde meg unna brystbetennelser denne runden :confused1
Huff ja, heldigvis aldri hatt brystbetennelse * :gen045 * men det høres ulidelig vondt ut!!

Back
Topp