Gigantisk bæsjebleie

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Ammet lille fisrompa her, så hører jeg det bulderet baki der :booty
Bæsj over ALT, ryggen, magen, håret og ikke minst på meg.
Tok henne med meg ned for å vaske henne, seriøst aldri sett så MYE bæsj fra en sånn liten kropp før
Jeg visste nesten ikke hvordan jeg skulle gripe an det hele, så klarer hun å få bæsj på hånda si som hun stapper selvsagt i munnen sin og over ansiktet sitt :smiley-ashamed005

Det ble dusj på både mamms og lille mus :D

å du gode tid :eek: isj æsj usj!!! Blæch! Nais at hun klarte å få det inn i munnen da :p Herlig hva man ikke får oppleve når man er hjemme med småtroll :confused:

Helt utrolig hvor mye som kan komme ut av disse søte små!

Uff, Hehe, må jo nesten bare le litt! :)
Ikke lett å vite hvordan man skal ta det, nei!

Hehe nei man blir bare å stirre forbauset på det hele, men hun var kjempefornøyd :flower

Ja det så veldig slik ut:-)

Hihi.
Jeg har også flere ganger blitt overrasket over hvor mye som kan komme ut av en så liten kropp!
Det er helt utrolig :D

Hehe..smakte sikkert ikke noe særlig ;-)

Hehe var et eneste stort gult baisesmil hehe :thumright

da kan jo jeg meddele at jeg fikk servert en sprut med bæsj på stellebordet idag :eek: Heldigvis sto jeg på sida og ikke midt i utskytningssonen :bootyshake Måtte vaske gulvet etterpå...og søppelbøtte :confused: Herlig!

da kan jo jeg meddele at jeg fikk servert en sprut med bæsj på stellebordet idag :eek: Heldigvis sto jeg på sida og ikke midt i utskytningssonen :bootyshake Måtte vaske gulvet etterpå...og søppelbøtte :confused: Herlig!
Oi, har hørt om stellebæsjspruten, mn ikke opplevd den:D:D:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Oi, har hørt om stellebæsjspruten, mn ikke opplevd den:D:D:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg venter veldig på den om dagen, nå som Lillebror ikke gjør annet enn å ta tak i begge føttene med en gang han blir avkledd!

Her er det fast prosedyre at når bleien kommer av tisses og bæsjes det i alle retninger :eek:
WebRep

Samlet vurdering

Dette nettstedet er ikke rangert
(ikke nok stemmer)

Her er det fast prosedyre at når bleien kommer av tisses og bæsjes det i alle retninger :eek:
WebRep

Samlet vurdering

Dette nettstedet er ikke rangert
(ikke nok stemmer)

Erhm...what??? :confused: o_O

Hoho,deilig med bæsj til oppover ørene:-)
Lite tissing og bæsjing når bleia er av her,men myyye luft:-)

Ha ha, det var bleia si det der:p:D Emmeth har før bæsja så spruten sto ut over hele gulvet;)

Back
Topp